اطلاعیه شماره ۲ ثبت‌نام دکتری سال ۱۴۰۱

۱۳ شهریور ۱۴۰۱ | ۰۹:۱۳ کد : ۴۰۹۷ اطلاعیه‌ها اخبار دانشگاه آموزشی
اطلاعیه شماره ۲  ثبت‌نام دکتری سال ۱۴۰۱

 

ضمن عرض تبریک و خیر مقدم برای پذیرفتهشدگان آزمون نیمه متمرکز دکتری تخصصی سال تحصیلی ۱۴۰۱، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان به اطلاع می‌رساند

 ثبت‌‌نام حضوری از تاریخ شنبه مورخ 1401/06/19 لغایت روز دوشنبه مورخ 1401/06/21 می‌باشد.

مدارک لازم

1-اصل و سه برگ تصویر مدرک کارشناسی لیسانس مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی که در آن معدل دوره کارشناسی قید شده باشد. به انضمام ریزنمرات مقطع کارشناسی.

2 -اصل و سه برگ تصویر مدرک کارشناسی ارشد فوق لیسانس (یا دکتری حرفه‌ای مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی) حداکثر تا تاریخ 1401/06/31 که در آن معدل دوره کارشناسی ارشد فوق لیسانس قید شده باشد. به انضمام ریزنمرات مقطع کارشناسی ارشد.

تبصره- پذیرفته‌شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی ارشد فوق لیسانس یا دکتری حرفه‌ای نمی‌باشند لازم است اصل گواهی تائید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ کارشناسی ارشد فوق لیسانس یا دکتری حرفه‌ای را ارائه نمایند که در آن قید شده باشد اشتغال به تحصیل نامبرده مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می‌باشد. ضمناً ریزنمرات مقطع کارشناسی وکارشناسی ارشد الزامی است.

3- تصویر کارت ملی (پشت و رو) سه سری

4- تصویر شناسنامه (تمامی صفحات) سه سری

5- شش قطعه عکس تمام رخ تهیه شده در سال جاری. (پشت‌نویسی شده)

6- تصویر مدرکی مبنی بر مشخص بودن وضعیت نظام وظیفه

7-فرم تقاضانامه بهره‌مندی از آموزش رایگان (فرم ب)

8- فرم تعهد فراغت از تحصیل دانشجویان ترم آخر دوره کارشناسی ارشد (فرم الف) ویژه دانشجویان سال آخر

کارمندان دولت

حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارمندان دولت.

سهمیه مربیان پذیرفته‌شدگانی که در مقابل سهمیه نهایی آنان عنوان مربی درج شده است، می‌بایست مدرکی که بیان‌کننده مربی رسمی-قطعی و یا رسمی- آزمایشی شاغل در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باشد را ارائه نمایند. در غیر این‌صورت ثبت‌نام آنان کان لم یکن تلقی می‌گردد. موافقت رسمی دانشگاه محل خدمت الزامی است.

9- دریافت کد رهگیری از صفحه پایانی و مشخص شدن شماره دانشجویی و اقدام به چاپ آن در سه نسخه. بعد از اتمام ثبت‌نام، امکان دریافت و چاپ مجدد کد رهگیری از صفحه پایانی وجود ندارد.

10-تکمیل کارنامه سلامت جسم و روان و ارسال رسید نهایی دریافتی از سامانه.

شرکت کلیه دانشجویان مقاطع تحصیلی در طرح پایش سلامت جسم و روان الزامی می‌باشد.

کارنامه سلامت جسم: آدرس سایت  https://portal.saorg.ir/physicalhealth

کارنامه سلامت روان: آدرس سایت  https://portal.saorg.ir/mentalhealth

بعد از تکمیل پرسشنامه نسبت به چاپ خروجی کارنامه اقدام و آن را با سایر مدارک تحویل دانشگاه نمایید.

تکمیل پرسشنامه‌ها برای تمام دانشجویان جدید دانشگاه الزامی بوده و ارائه کلیه خدمات آموزشی و دانشجویی منوط به پر کردن فرم‌های فوق می‌باشد.

پذیرفته‌شدگان محترم پس از ثبت‌نام هیچ مدرک ثبت‌نامی اعم از مدرک کارشناسی، ارشد و ... به عنوان امانت تحویل شما نخواهد شد. لذا خواهشمند است قبل از تشکیل پرونده به تعداد کافی برای خود کپی برابر اصل، کپی رنگی و اسکن مدارک تهیه نموده و حین تحصیل از درخواست دریافت مدارک موجود در پرونده به عنوان امانت جداً خودداری نمایید.