پیام تبریک آقای دکتر فیاضی به مناسبت انتصاب امام جمعه شهرستان رامهرمز و همچنین پیام تقدیر و تشکر حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر میری

۰۷ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۳:۵۳ کد : ۴۰۸۹ اخبار دانشگاه
پیام تبریک آقای دکتر فیاضی  به مناسبت انتصاب امام جمعه شهرستان رامهرمز و همچنین پیام تقدیر و تشکر حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر میری

به گزارش روابط عمومی، دکتر جمال فیاضی سرپرست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان، به مناسبت انتصاب حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سید محمدحسین میری به عنوان امام جمعه شهرستان رامهرمز، پیام تبریکی منتشر کرد.

متن پیام، به این شرح است:

باسمه تعالی

حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین آقای دکتر سید محمدحسین میری

یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی، استقرار نهاد نماز جمعه به عنوان پایگاه عبادی- سیاسی و قلب فرهنگی مناطق است که با راهبری و هدایت ائمه محترم جمعه، جلوه‌های زیبایی از وحدت، صلابت، معرفت و معنویت در این کانون‌های فضیلت و بصیرت متجلی می‌شود.

بدین‌وسیله انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان امام جمعه شهرستان رامهرمز که بیانگر تعهد، کارآمدی و شایستگی‌های برجسته شما در صحنه‌های مختلف خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

با آرزوی توفیقات روز افزون، سربلندی جنابعالی در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عجل اللّه تعالی فرجه الشریف) در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

جمال فیاضی

سرپرست دانشگاه

پیام تقدیر و تشکر حضرت حجت‌ الاسلام و المسلمین آقای دکتر سید محمد حسین میری امام جمعه محترم شهرستان رامهرمز از آقای دکتر فیاضی و مجموعه دانشگاهی علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرامی جناب آقای دکتر فیاضی

رئیس محترم دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان

با سلام و تحیّات الهی

سپاس و ستایش بیکران، خداوند سبحان را که در عصر امام خمینی کبیر و مقام معظم رهبری توفیق خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را به ما عطا فرمود تا سهمی هر چند اندک در زمینه‌سازی ظهور منجی آخرین و ایجاد تمدن نوین اسلامی ایفا نماییم.

اینک که مشیّت و تقدیر الهی بر این شد که در قرارگاه نماز جمعه؛ قرارگاه ایمان، تقوا، بصیرت و اخلاق و سنگر مهم جهاد تبیین در برابر جنگ ترکیبی دشمن قرار گیرم، از اظهار لطف و محبت خالصانه جناب‌عالی، اساتید معزز دانشگاه کارمندان شریف و دانشجویان عزیز که با تماس تلفنی یا ارسال پیام اینجانب را مورد لطف قرار داده‌اند صمیمانه سپاسگزاری کرده و بضاعت حیات علمی و عملی خود را مرهون حوزه و دانشگاه و افتخار آشنایی و بهره‌مندی از فیوضات فرهیختگانی ارزشمند همچون شما می‌دانم. بدیهی است در هر سنگری خدمت کنم خود را همچنان عضو کوچکی از دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان می‌دانم قرین سلامت و سعادت باشید.

محتاج دعای خیر شما

سید محمدحسین میری

1401/۰۶/10