انتصاب جناب آقای دکتر علیرضا شافعی نیا به عنوان معاون اداری و مالی دانشگاه و تقدیر و تشکر از دکتر صالح طباطبایی وکیلی معاون سابق دانشگاه

۰۸ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۸ کد : ۴۰۵۵ اخبار دانشگاه
انتصاب جناب آقای دکتر علیرضا شافعی نیا به عنوان معاون اداری و مالی دانشگاه و تقدیر و تشکر از دکتر صالح طباطبایی وکیلی معاون سابق دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، جناب آقای دکتر جمال فیاضی سرپرست محترم دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان، طی ابلاغی جناب آقای دکترعلیرضا شافعی نیا را به مدت دو سال به عنوان معاون اداری و مالی دانشگاه منصوب نمودند.

 

متن این ابلاغ به شرح ذیل می باشد:

جناب آقای دکتر علیرضا شافعی نیا

عضو محترم هیات علمی گروه مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی دانشگاه

با سلام

احتراماً، به استناد ماده 5 آئین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی "موضوع بخشنامه شماره 90/1521/دش مصوب جلسه 684 مورخ 12/10/ 89 شورای عالی انقلاب فرهنگی" و نظر به مراتب تعهد، دانش و تجارب جنابعالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت آموزشی و پژوهشی، به مدت دو سال به سمت معاون اداری و مالی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان، منصوب می‌شوید. امید است در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی با نظارت بر حسن اجرا و صیانت از نیروی کار و همچنین ارتقاء روابط انسانی-اخلاقی در جهت تحقق عدالت و ایجاد تفاهم و محبت هر چه بیشتر بین اساتید، کارشناسان و همکاران متعهد حوزه‌های مختلف دانشگاه، موفق و پیروز باشید. توفیق روز افزون حضرتعالی را از خداوند سبحان مسئلت می‌نمایم.

جمال فیاضی

سرپرست دانشگاه

متن تقدیر و تشکر به شرح ذیل می ­باشد:

جناب آقای دکتر صالح طباطبایی وکیلی

معاون محترم اداری و مالی دانشگاه

با سلام

احتراماَ با توجه به اتمام مدت تصدی جنابعالی به عنوان معاون اداری و مالی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان، بدینوسیله از همکاری صمیمانه و تلاش‌های صادقانه جنابعالی در زمان تصدی معاونت اداری و مالی دانشگاه، تشکر و قدردانی به عمل می‌آید. تلاش‌های ارزنده جنابعالی در امر ارتقای عملکرد این دانشگاه موجب مسرت و نوید‌بخش سعادت و سلامت جامعه دانشگاهی است. در پایان، ضمن تشکر مجدد از زحمات بی­دریغ جنابعالی، موفقیت شما را همچون گذشته در خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و نقش‌آفرینی در برنامه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و روند توسعه و تعالی فعالیت‌های علمی کشور همراه با سلامتی و سعادت را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

جمال فیاضی

سرپرست دانشگاه