پیام آقای دکتر فیاضی سرپرست دانشگاه به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت دکتر چمران و فرارسیدن روز بسیج اساتید

۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۰ کد : ۴۰۱۱ اخبار دانشگاه
پیام آقای دکتر فیاضی سرپرست دانشگاه به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت دکتر چمران و فرارسیدن روز بسیج اساتید

به گزارش روابط عمومی، آقای دکتر فیاضی سرپرست دانشگاه در پیامی با گرامیداشت سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران، فرارسیدن روز بسیج اساتید را به خانواده بزرگ دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

تربیت جوان انقلابی یکی از وظایف اساتید دانشگاه است. (مقام معظم رهبری مد ظله العالی)

بسم الله الرحمن الرحیم

مطمئناً نام‌گذاری روزی تحت عنوان «بسیج اساتید» که به یاد و نام شهید دکتر مصطفی چمران مزین شده است، از ارزشی بسیار والا برخوردار است، چرا که تاکیدی دو چندان بر نقش‌‌آفرینی استادان گرانقدر و بسیجیان خدوم در هدایت جامعه بر اساس ترویج خصایص اخلاقی و انسانی و همچنین مسئولیت‌پذیری برای حل مسائل کشور دارد. اقدام ارزشمند و پر مفهوم نام‌گذاری سالروز شهادت این شهید متفکر، ساده‌ زیست و انقلابی به‌ عنوان «روز بسیج اساتید» رسالتی سنگین برای جامعه‌ی علمی کشور به همراه دارد.

بسیج، نهادی ارزشمند و انقلابی است که با بهره‌گیری از متعهدترین و مخلص‌ترین افراد و حضور در صحنه‌های مختلف از دفاع مقدس تا در صحنه‌های آبادانی علمی، آموزشی و فرهنگی نقشی بسیار مهم و اساسی را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عهده‌دار بوده است. اینجانب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بزرگوار دکتر مصطفی چمران، فرا رسیدن روز بسیج اساتید را به خانواده بزرگ دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان تبریک می‌گویم و امیدوارم در پناه خداوند منان همواره در راه خدمت به مردم و رفع مشکلات کشور و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و تقویت جهش علمی و فناوری توفیق روز افزون داشته باشند.