انتصاب جناب آقای دکتر جمال فیاضی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان

۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۷:۲۱ کد : ۴۰۰۱ اخبار دانشگاه
انتصاب جناب آقای دکتر جمال فیاضی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان

 

به گزارش اداره‌ کل روابط عمومی وزارت علوم، دکتر محمدعلی زلفی‌گل طی حکمی، دکتر جمال فیاضی را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان منصوب کرد.

در این حکم خطاب به سرپرست جدید دانشگاه آمده است؛ انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیۀ انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران و یاوران علمی (کارکنان)، تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه را جهت تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی، توسعه همه‌جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش‌محور، پژوهش آموزش‌محور، مهارت‌افزایی، کارآفرینی، فرهنگ‌سازی کارتیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمامی محورهای سند دانشگاه اسلامی به کار گیرید. توفیق روزافزون جنابعالی را در پیش‌برد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

دکتر زلفی‌گل همچنین در نامه‌­ای جداگانه از دکتر عباس عبدشاهی رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان در مدت تصدی این مسئولیت‌ تشکر و قدردانی کرد.

روابط عمومی دانشگاه ضمن عرض تبریک به آقای دکتر فیاضی و همچنین تشکر از زحمات دکتر عبدشاهی، توفیق روزافزون، سلامتی و سرافرازی را برای ایشان خواهان است.

 

مشاهده خبر در وب‌سایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری