پیام رئیس دانشگاه به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

۰۴ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۲:۱۲ کد : ۳۸۸ اخبار دانشگاه
پیام رئیس دانشگاه به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را غنیمت می‌شمارم تا به همه همکاران خوبم در خانواده بزرگ دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان عرض سلام و ابراز ارادت نمایم.

قدردانی از کارمند مسئول و وظیفه‌شناسی را که با بهره‌گیری از تخصص و تعهد و کاربرد مهارت‌های لازم، احترام و اکرام به ارباب رجوع به خصوص دانشجویان، برای پیشرفت دانشگاه، با هدف اعتلاء و ارتقای فعالیت‌های علمی و عملی اهتمام می‌ورزد یک فریضه می‌دانم و تلاش‌های بی‌دریغ و خالصانه همه کارمندان را که بازوان توانای دانشگاه در عرصه‌های مختلف به شمار می‌روند، پاس می‌دارم.

به طور حتم بار سنگین پشتیبانی نیروهای تخصصی دانشگاه بر عهده کارمندان زحمتکش قرار دارد و هیچ تلاشی در جهت ارتقاء کیفیت خدمات و ایجاد رضایت در ارباب‌رجوع بدون همت این عزیزان موفق نخواهد بود.

اینجانب ضمن تبریک این روز به تمامی کارکنان عزیز دانشگاه، ضمن آرزوی سلامت و سعادت برای ایشان، بر تلاش مسئولان دانشگاه در قدردانی از زحمات کارمندان و حفظ حقوق ایشان تأکید می‌نمایم و رجای واثق دارم. امیدوارم با کمک و همکاری همه کارکنان دانشگاه در بهبود کیفیت کلیه فعالیت‌ها و جلب رضای باری‌تعالی موفق‌تر از گذشته حرکت نمائیم.

سید عطاءاله سیادت

رئیس دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان


نظر شما :