برگزاری جلسه مشترک بین نمایندگان شرکت نصر میثاق اهواز و اعضای محترم هیات علمی دانشگاه

۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۳:۴۲ کد : ۳۸۴۰ اخبار دانشگاه
برگزاری جلسه مشترک بین نمایندگان شرکت نصر میثاق اهواز و اعضای محترم هیات علمی دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، این نشست به همت معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه با حضور آقایان دکتر توکلی و مهندس هاشمی از مدیران شرکت نصر میثاق اهواز و اعضای محترم هیات علمی دانشگاه در روز شنبه مورخ 27 اسفند ماه 1401 در سالن شهید مفتح برگزار گردید.

در آغاز این نشست آقای دکتر مرادی سبز کوهی مدیر محترم دفتر کار آفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه به ایراد سخنرانی پرداخته و هدف از برگزاری این نشست را تعامل هرچه بیشتر دانشگاه و اعضای محترم هیات علمی با شرکت های صنعتی و اجرایی استان برشمردند. وی در بخش دیگری از سخنان خود بر اهمیت تعامل هر چه بیشتر دانشگاه و صنعت در جهت پیشبرد اهداف و شعار سال ۱۴۰۱ که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام "تولید، دانش‌بنیان، اِشتغال‌آفرین" تأکید و این موضوع را از اهداف راهبردی این نشست عنوان کرد.

دکتر مرادی سبزکوهی در ادامه به مقوله توانمندی تجهیزاتی در آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها ی فنی و نیز اعضای هیات علمی در راستای تعامل با نیازهای جامعه و صنعت اشاره نمود و از این حیث برخی توانمندی های دانشگاه را در سطح منطقه و کشور بی‌نظیر و کم‌نظیر تلقی نمود.

در ادامه نشست آقای دکتر توکلی و مهندس هاشمی از شرکت نصر میثاق اهواز به شرح فعالیت های این شرکت در زمینه های مختلف از جمله کشاورزی، دامپروری و ...... پرداختند و در راستای بهره‌مندی از دستاوردهای دانشگاهی و دانش‌بنیان، از اعضای محترم هیات علمی دانشگاه درخواست داشتند که ایده‌های نوآورانه خود در زمینه ای مختلف فعالیت شرکت نصر میثاق به اشتراک بگذارند. ایشان با اعلام آمادگی و استقبال از پیشنهادات مطرح شده توسط اعضای محترم هیات علمی دانشگاه خواستار فعال سازی ارتباط بیشتر دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه و شرکت نصر میثاق جهت عملیاتی و اجرایی شدن پروژه های مشترک با دانشگاه شدند.

در خاتمه نشست، تعدادی از همکاران عضو هیات علمی ایده‌های جدید خود را در زمینه‌های کشاورزی، دامپروری، مکانیزاسیون، منابع آب، محیط‌زیست و ... مطرح نمودند که مقرر شد برای بررسی راه‌کارها جهت تجاری سازی و کاربردی نمودن ایده‌های مطرح شده، نشست‌های تخصصی ویژه‌ای با حضور پیشنهاد دهندگان و عوامل فنی شرکت نصر میثاق اهواز ترتیب داده شود.


نظر شما :