برگزاری همایش تحکیم بنیان خانواده با موضوع همدلی همسران

۱۴ تیر ۱۳۹۶ | ۱۰:۴۳ کد : ۳۸۳ اخبار دانشگاه
برگزاری همایش تحکیم بنیان خانواده با موضوع همدلی همسران

به گزارش روابط عمومی دانشگاه همایش تحکیم بنیان خانواده روز سه‌شنبه مورخ ۱۳/‏۰۴/‏۹۶‬ به همت امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان، کمیسیون امور بانوان، فرمانداری شهرستان باوی، دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان و شهرداری ملاثانی، با حضور دکترکاظمی فرماندار شهرستان باوی، دکتر سیما فردوسی روانشناس برجسته کشور، مسئولین و خانواده‌های شهرستان باوی و کارکنان دانشگاه با موضوع همدلی همسران در سالن اجتماعات دانشگاه برگزار شد.

در این همایش فرماندار گفت: در راستای اجرای مصوبات امور اجتماعی این شهرستان و اهتمام دولت به کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی با استفاده از ظرفیت اندیشمندان و کارشناسان جامعه‌شناسی و روانشناسی کشور این همایش انجام شد. کاظمی" برگزاری این همایش و برنامه‌ها در جهت توانمندسازی شهروندان و سلامت روانی جامعه بسیار مؤثر دانست و افزو: جامعه و محیط زندگی تأثیر بسزایی در شکل‌گیری شخصیت افراد دارد که با ارتقاء و توسعه شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی در مقابله و کاهش آسیب‌های اجتماعی، جامعه‌ای موفق‌تر ایجاد خواهد شد.

در ادامه خانم دکتر فردوسی در خصوص مهارت‌های زندگی خانوادگی، مجموعه مهارت‌های زندگی شادکامی، سبک زندگی سالم، راهکارهای خانواده پایدار، آگاهی افراد خانواده نسبت، ایمن‌سازی خانواده از آسیب و بحران‌های اجتماعی و حمایت از خانواده‌های آسیب‌دیده و آسیب‌شناسی خانواده پرداخت.


نظر شما :