دریافت جایزه دو جشنواره توسط آقای مهندس پیرامون

۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۸ کد : ۳۸۰۹ اخبار دانشگاه
دریافت جایزه دو جشنواره توسط آقای مهندس پیرامون

به اطلاع می­‌رساند آقای مهندس علی پیرامون دانشجوی دکتری رشته ترویج و آموزش کشاورزی پایدار گرایش"آموزش کشاورزی پایدار و محیط زیست در اسفندماه سال 1400 در جشنواره ایده‌­های برتر اشتغال­‌زا و کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شرکت نموده و حائز رتبه برتر شده­ است.

        در جشنواره ایده­‌های برتر اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در اسفندماه1400 برگزار گردید با ارائه ایده "تدوین بسته توانمندسازی ذینفعان گردشگری روستایی با استفاده از رویکرد گردشگری خلاق" حائز رتبه برتر استانی گردیده و به مرحله داوری ملی رسید. لازم به ذکر است 3305 ایده در سطح کشور داوری شد که از این تعداد 304 ایده ثبت‌نام شده در سامانه ایده برتر مربوط به استان خوزستان بود که 207 ایده خوزستان به مرحله داوری رسیده‌اند که در نهایت تعداد 34 ایده استان خوزستان در بخش­­های آی­تی، خدمات، صنعت، صنایع دستی، کشاورزی، گردشگری و...  به عنوان ایده برتر استان معرفی و به مرحله داوری ملی رسیده­اند.

      همچنین لازم به ذکر است ایشان در جشنواره جایزه ملی جوان آور ماندگار نشان عالی شهید موسوی دانشگاه آزاد اسلامی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری که در اردیبهشت 1400 برگزار گردید نیز با "ارائه بسته توانمندسازی ذینفعان توسعه پایدار روستایی با تأکید بر ایران در جهت رفع محرومیت و توسعه اشتغال پایدار در مناطق محروم ایران" حائز رتبه برتر ملی شده و نشان عالی شهید موسوی را دریافت نموده است. شایان ذکر است از مجموع 120 اثر و بعد از 3 مرحله داوری 20 اثر به عنوان آثار برگزیده کشوری انتخاب گردید که ایده ایشان جزء 20 طرح برگزیده قرار گرفت.

روابط عمومی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان ضمن عرض تبریک برای کسب این موفقیت ارزنده، توفیقات روزافزون را برای ایشان از درگاه ایزد منان مسالت می‌نماید.


نظر شما :