پیام تسلیت نهادهای مختلف دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان

۲۸ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۱:۴۴ کد : ۳۶۹۲ اخبار دانشگاه
پیام تسلیت نهادهای مختلف دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان

یا ایتها النفس المطمئنة ارجعی الی ربک راضیة مرضیة

درگذشت ناگهانی حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن شفیعی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان دردی جانکاه بر جان ما به جای گذاشت. بسیج اساتید دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان عروج ملکوتی این مدیر متخلّق را به جامعه دانشگاهی، مومنین و بیت حضرت آیت الله شفیعی دام ظله تسلیت عرض می‌نماید. روحشان غریق رحمت و حشر ایشان با شهدا و اجداد طاهرینش باد.

بسیج اساتید دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان

انالله و انا الیه راجعون

قال رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم: إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ

هرگاه عالمی بمیرد رخنه‌ای جبران‌ناپذیر در اسلام ایجاد می‌شود که تا روز قیامت هیچ چیز آن را فرو نمی‌پوشد.

پایگاه بسیج کارکنان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان درگذشت عالم متقی حضرت حجه‌الاسلام و المسلمین سیدمحسن شفیعی (رحمه الله علیه) که عمر با برکت خود را در راه ترویج معارف دینی و تدریس علوم دینی سپری نمود را به بازماندگان آن مرحوم مخصوصاً ابوی بزرگوارشان جناب مستطاب حضرت آیت الله شفیعی تسلیت عرض می‌کند و از خداوند منان صبر و اجر جزیل برای بازماندگان آن مرحوم و علو درجات را برای این عزیز از دست رفته از خداوند متعال مسئلت دارد.

پایگاه بسیج کارکنان دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان

 

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

خبر بسیار دردناک ‌و ناگوار رحلت روحانی روشن اندیش، خوشفکر، خیر خواه، صادق، خوش گفتار، متواضع و اخلاق مدار حجت الاسلام حاج آقا سید محسن شفیعی، خبر بسیار ناگواری است که جامعه دانشگاهی و روحانیت استان خوزستان را در این روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ در غم و اندوه فرو برد. این مرد بزرگ، در همه عمر شریف خود و خصوصا دوران یازده ساله حضور در دفتر نمایندگی مقام رهبری در دانشگاه های استان خوزستان، به خوبی با نفس پاک خود و فکر روشن، رفتار متواضعانه، اخلاق نرم و گفتار نیکوی خود و با تعامل بسیار متواضعانه با جامعه دانشگاهی، به دنبال آگاهی رسانی و تبیین معارف دینی و گره گشایی از مشکلات بودند. دانشگاهیان استان خوزستان، هیچگاه این مرد بزرگ و دوران حضور ایشان در دانشگاه های استان را فراموش نمی کنند. انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان، رحلت این روحانی عالی مرتبه را به خاندان شریف شهیدپرور شفیعی خصوصا والد گرامی ایشان، حضرت آیت الله شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، همسر گرامی و فرزندان ایشان، جامعه دانشگاهی و جامعه روحانیت خوزستان تسلیت می‌گوید. برای روح آن مرحوم، علو درجات و برای همگان صبر از ایزد منان مسالت دارد.

انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان


نظر شما :