انتخاب مهندس سید علی موسوی‌پور به عنوان رابط برگزیده‌ی ملی هسته‌های گزینش کارکنان

۲۱ دی ۱۴۰۰ | ۰۸:۵۹ کد : ۳۵۲۴ اخبار دانشگاه
انتخاب مهندس سید علی موسوی‌پور به عنوان رابط برگزیده‌ی ملی هسته‌های گزینش کارکنان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، نشست مدیران، اعضاء و کارشناسان هسته‌های گزینش کارکنان تابعه صبح روز دوشنبه به تاریخ 1400/10/13 با حضور حجت‌الاسلام دکتر رضایی، رئیس مرکز آموزش و پژوهش هیأت عالی گزینش کارکنان کشور، دکتر خطیبی، دبیر هیأت مرکزی گزینش کارکنان وزارت علوم و دکتر رضائیان، مدیرکل دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش کارکنان وزارت علوم و جمعی از گزینشگران هسته‌های گزینش کارکنان منطقه یک آموزش عالی در سالن جهاد علمی این وزارت برگزار شد.

در این نشست از گزینشگران برتر هسته‌های گزینش تابعه تقدیر به عمل آمد. دکتر رضائیان در این خصوص گفت: سطوح انتخاب در دو سطح «دبیر و مدیران» و «اعضای پرسنل، رابطین، محقق، مصاحبه‌گر و پیشکسوت» بوده است. جمع افراد منتخب در کل ۳۹ نفر از ۲۷ هسته می‌باشد که ۱۶ نفر در سطح ملی و ۲۳ نفر نیز در سطح منطقه‌ای برگزیده شده‌اند.

لازم به ذکر است که جناب آقای مهندس سید علی موسوی‌پور به عنوان رابط برگزیده‌ی ملی هسته‌های گزینش کارکنان انتخاب گردید که در مراسمی با حضور سرکار خانم معصومه سراج‌الدین میرقائد مدیر هسته‌ی گزینش دانشگاه شهید چمران اهواز و دبیر منطقه 10 گزینش کارکنان وزارت علوم، از ایشان تجلیل به عمل آمد. 

روابط عمومی دانشگاه ضمن عرض تبریک برای کسب این موفقیت ارزنده، توفیقات روز‌افزون را برای ایشان از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نماید.

 


نظر شما :