عضو هیات علمی گروه علوم و صنایع غذایی دانشگاه در جمع پژوهشگران برتر استان

۱۴ دی ۱۴۰۰ | ۲۱:۴۹ کد : ۳۵۱۴ اخبار دانشگاه
عضو هیات علمی گروه علوم و صنایع غذایی دانشگاه در جمع پژوهشگران برتر استان

آیین اختتامیه هفته‌ی پژوهش و فناوری و همچنین تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده‌ دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، مراکز تحقیقاتی و دستگاه‌های اجرایی استان خوزستان روز سه‌شنبه مورخ ۱۴ دی ماه ۱۴۰۰ با حضور مسئولین استانی و در سالن همایش‌های سازمان آب و برق خوزستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا برگزار گردید.

در این آیین، پژوهشگران برتر استان در محورهای کشاورزی و منابع طبیعی، فنی و مهندسی، علوم پایه، دامپزشکی، علوم انسانی، علوم پزشکی، دانشجویان برگزیده‌ی مقطع تحصیلات تکمیلی، مراکز تحقیقاتی، آموزش و پرورش و فناوران برتر در بخش شرکت‌های نوپا و استارتاپی و مراکز رشد دانشگاهی معرفی گردیدند.

در این مراسم جناب آقای دکتر محمد حجتی، استاد گروه علوم و صنایع غذایی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان، به عنوان پژوهشگر برتر در محور کشاورزی و منابع طبیعی معرفی و از ایشان با اهدای لوح تقدیری با امضای استاندار محترم خوزستان تقدیر به عمل آمد.

روابط عمومی دانشگاه این موفقیت را به ایشان تبریک گفته و سلامتی و توفیق روز افزون ایشان را آرزومند است. 


نظر شما :

حبیب اله عباسی ۲۰ دی ۱۴۰۰ | ۲۲:۳۸
این موفقیت را به جناب آقای دکتر حجتی استاد ارجمند صنایع غذایی آن دانشگاه و از اعضای فعال انجمن متخصصین صنایع غذایی کشور صمیمانه تبریک عرض می کنم و برای ایشان آرزوی توفیق روز افزون را دارم.