دومین کنگره شهدای دانشجو و پنجمین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۴:۱۳ کد : ۳۱۸ اخبار دانشگاه
دومین کنگره شهدای دانشجو و پنجمین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، مراسم دومین کنگره شهدای دانشجو و پنجمین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه با حضور جامعه دانشگاهی و مسئولین شهرستان باوی در دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان در تاریخ ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۹۶ برگزار گردید.

در شروع مراسم دکتر سیادت رئیس دانشگاه ضمن عرض خوشامدگویی به خانواده‌های شهدای دانشجوی دانشگاه و عزیزان حضور یافته در مراسم و درود بر مقام بزرگ شهدا فرمودند که ما باید راه شهدا و فرهنگ شهدا را فراموش نکنیم و فرهنگ شهادت را ترویج دهیم تا باعث وحدت شود. در ادامه دکتر هاشمی معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به خاطره‌گویی از دوران دفاع مقدس پرداختند و فرمودند: ما مثل همان دوران باید مشکلات جامعه را جهادی برطرف کنیم و نگذاریم شهدا بازیچه دست افکار مریض شوند. ایشان در ادامه فرمودند که نباید یادواره شهدا، مراسم ختم شهدا باشد بلکه باید فرهنگ شهادت در مراسمات منصوب به شهدا ترویج گردد.

در ادامه برنامه همسر محترم شهید هیودی از شهدای مدافع حرم به خاطره‌گویی از آن شهید بزرگوار پرداختند. در پایان مراسم، حجت‌الاسلام جولایی مفرد، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن عرض خوشامد‌گویی به خانواده شهدای دانشجو و حضار محترم در مراسم به مسئله فرهنگ و سیره رفتاری شهدا پرداختند و گفتند شهدا متعلق به تمام اقشار جامعه هستند و باید سبک زندگی شهدا در جامعه ترویج گردد ایشان در ادامه فرمودند که شهدا مدافع حرم باعث امنیت امروز جامعه هستند و تا مردم کشور در آرامش کامل زندگی کنند. در پایان مراسم از خانواده‌های شهدای دانشجو دانشگاه و شهدا مدافع حرم تقدیر و تشکر شد.


نظر شما :