اطلاعیه شماره (۲) ارسال مدارک فیزیکی از طریق پست پیشتاز جهت تشکیل پرونده تحصیلی پذیرفته‌شدگان مقطع (دکتری سال ۱۴۰۰)

۱۲ مهر ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۷ کد : ۳۱۵۰ اطلاعیه‌ها اخبار دانشگاه
اطلاعیه شماره (۲) ارسال مدارک فیزیکی از طریق پست پیشتاز جهت تشکیل پرونده تحصیلی پذیرفته‌شدگان مقطع (دکتری سال ۱۴۰۰)

بر روی پاکت پستی اطلاعاتی از قبیل نام و نام خانوادگی، شماره دانشجویی، عنوان رشته تحصیلی و مقطع تحصیلی درج گردد. مدارک تحصیلی که به دانشگاه ارسال می نمایید تا پایان تحصیلات عودت داده نمی شود توصیه می شود کپی و کپی برابر اصل آن را تهیه و نزد خود نگه دارید مسئولیت هر گونه نقص و عدم ارسال مدارک بر عهده شخص دانشجو بوده و در صورت عدم ارسال مدارک تا تاریخ 1400/07/30 پذیرش دانشجویان کان لم یکن تلقی می گردد. لازم به ذکر است کلیه پذیرفته شدگان فرم ب را از سایت دانشگاه پرینت گرفته و امضا نموده و همراه مدارک به این دانشگاه پست پیشتاز شود.

 مدارک لازم

1-اصل و دو برگ تصویر مدرک کارشناسی لیسانس مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی که در آن معدل دوره کارشناسی قید شده باشد. به انضمام ریز نمرات مقطع کارشناسی.

2 -اصل و دو برگ تصویر مدرک کارشناسی ارشد فوق لیسانس( یا دکتری حرفه ای مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی) حداکثر تا تاریخ 1400/06/31 که در آن معدل دوره کارشناسی ارشد فوق لیسانس قید شده باشد. به انضمام ریز نمرات مقطع کارشناسی ارشد.

تبصره: پذیرفته شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی ارشد فوق لیسانس یا دکتری حرفه ای نمی باشند الزم است اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ کارشناسی ارشد فوق لیسانس یا دکتری حرفه ای را ارائه نمایند که در آن قید شده باشد اشتغال به تحصیل نامبرده مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می باشد. ضمنا ریز نمرات مقطع کارشناسی وکارشناسی ارشد الزامی است.

3- تصویر کارت ملی (پشت و رو ) دو سری

4- تصویر  شناسنامه (تمامی صفحات) دو سری

5- شش قطعه عکس تمام رخ تهیه شده در سال جاری. (جهت برادران مشمول معافیت تحصیلی 8 قطعه)

6- تصویر مدرکی مبنی بر مشخص بودن وضعیت نظام وظیفه

7- فرم ب مربوط به بهره مندی از مزایای آموزش رایگان در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور (امضا شده)

کارمندان دولت

حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارمندان دولت.

سهمیه مربیان پذیرفته شدگانی که در مقابل سهمیه نهایی آنان عنوان مربی درج شده است، می بایست مدرکی که بیان کننده مربی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی شاغل در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باشد را ارائه نمایند. در غیر اینصورت ثبت نام آنان کم لم یکن تلقی می گردد. موافقت رسمی دانشگاه محل خدمت الزامی است

8-دریافت کد رهگیری از صفحه پایانی و مشخص شدن شماره دانشجویی و اقدام به چاپ آن در سه نسخه. بعد از اتمام ثبت‌نام، امکان دریافت و چاپ مجدد کد رهگیری از صفحه پایانی وجود ندارد.

جهت دریافت فرم ب کلیک نمایید.

آدرس پستی: خوزستان، ملاثانی، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان، آموزش کل

کد پستی: 6341773637


نظر شما :