ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون دکتری سال ۱۴۰۰

۰۸ شهریور ۱۴۰۰ | ۲۰:۴۶ کد : ۳۰۴۹ اطلاعیه‌ها آموزشی

 

ضمن عرض تبریک و خیر مقدم برای پذیرفته‌شدگان آزمون نیمه‌متمرکز دکتری تخصصی سال تحصیلی ۱۴۰۰ دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان توجه پذیرفته‌شدگان محترم را به نکات زیر جلب می‌نماید.

دانشجوی گرامی، به اطلاع می‌رساند فرآیند ثبت‌نام در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان طی دو مرحله به ترتیب: پذیرش غیر حضوری و پذیرش حضوری به شرح ذیل صورت می‌گیرد.

- ثبت‌نام اینترنتی:

ثبت‌نام اینترنتی از روز سه‌شنبه مورخ 1400/06/09 لغایت پنجشنبه مورخ 1400/06/11 از طریق سامانه آموزشی سما سامانه ثبت‌نام دانشجویان جدید الورود کد کاربری :کد ملی پذیرفته شده و پنج رقم آخر کد ملی بعنوان رمز عبور درج و از طریق سایت دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان به آدرس http://asnrukh.ac.ir  شروع خواهد شد.

لازم است برای ثبت‌نام اینترنتی، حتماً از قبل، اسکن مدارک مورد نیاز که در ذیل این اطلاعیه آمده است تهیه و بارگذاری گردد.لازم به توضیح است که مرحله ثبت‌نام الکترونیکی- اینترنتی به صورت غیرحضوری صورت می‌پذیرد و در این مرحله نیازی به مراجعه حضوری پذیرفته‌شدگان نمی‌باشد.

مدارک لازم

1-اصل و دو برگ تصویر مدرک کارشناسی لیسانس مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی که در آن معدل دوره کارشناسی قید شده باشد. به انضمام ریزنمرات مقطع کارشناسی.

2 -اصل و دو برگ تصویر مدرک کارشناسی ارشد فوق لیسانس (یا دکتری حرفه‌ای مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی) حداکثر تا تاریخ 1400/06/31 که در آن معدل دوره کارشناسی ارشد فوق لیسانس قید شده باشد. به انضمام ریزنمرات مقطع کارشناسی ارشد.

تبصره- پذیرفته‌شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی ارشد فوق لیسانس یا دکتری حرفه‌ای نمی‌باشند لازم است اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ کارشناسی ارشد فوق لیسانس یا دکتری حرفه‌ای را ارائه نمایند که در آن قید شده باشد اشتغال به تحصیل نامبرده مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می‌باشد. ضمناً ریزنمرات مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد الزامی است.

3- تصویر کارت ملی (پشت و رو) دو سری

4- تصویر شناسنامه (تمامی صفحات) دو سری

5- شش قطعه عکس تمام رخ تهیه شده در سال جاری. (جهت برادران مشمول معافیت تحصیلی 8 قطعه)

6- تصویر مدرکی مبنی بر مشخص بودن وضعیت نظام وظیفه

کارمندان دولت

حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارمندان دولت.

سهمیه مربیان پذیرفته‌شدگانی که در مقابل سهمیه نهایی آنان عنوان مربی درج شده است، می‌بایست مدرکی که بیان کننده مربی رسمی- قطعی و یا رسمی- آزمایشی شاغل در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باشد را ارائه نمایند. در غیر اینصورت ثبت‌نام آنان کان لم یکن تلقی می‌گردد. موافقت رسمی دانشگاه محل خدمت الزامی است.

7-دریافت کد رهگیری از صفحه پایانی و مشخص شدن شماره دانشجویی و اقدام به چاپ آن در سه نسخه. بعد از اتمام ثبت‌نام، امکان دریافت و چاپ مجدد کد رهگیری از صفحه پایانی وجود ندارد.

مدارک لازم جهت ارائه به پلیس 10+

یک نسخه کپی کارت ملی

 یک نسخه کپی شناسنامه

 یک نسخه کپی آخرین مدرک تحصیلی

دو قطعه عکس رنگی زمینه سفید پرسنلی

با توجه به شرایط حاکم بر کشور تاریخ ثبت‌نام حضوری از طریق سایت دانشگاه متعاقبا اعلام خواهد شد.

 


نظر شما :