کمپ آموزشی ۳ ماهه تولید محتوا و مدیریت شبکه‌های مجازی

۱۴ تیر ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۷ کد : ۲۹۷۲ اطلاعیه‌ها فرهنگی و دانشجویی

در راستای تقویت دستگاه‌های تولید محتوا در بخش‌های خصوصی و دولتی استان خوزستان، مرکز نوآوری اروندتک اقدام به برگزاری این کمپ آموزشی نموده است. 
این کمپ از سه بخش آموزش، سنجش و جذب به بازار کار تشکیل شده است.
سرفصل کارگاه‌های کمپ به شرح زیر است :
۱. شناخت شبکه‌های اجتماعی
۲. انواع محتوای شبکه‌های اجتماعی
۳. تولید محتوا متنی
۴. نحوه نگارش تقویم محتوا
۵. تولید محتوا صوتی و تصویری
۶. معرفی ابزارهای مدیریت شبکه‌های اجتماعی
۷. بازه زمانی انتشار محتوا
۸. استراتژی و بازاریابی محتوا
۹. برندینگ در شبکه‌های اجتماعی
۱۰. اصول تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی
۱۱. ارتباط با مشتریان CRM
۱۲. نحوه برگزاری کمپین، جشنواره و مسابقه
۱۳. نحوه کسب درآمد از شبکه‌های اجتماعی
۱۴. رفتارشناسی مشتریان
۱۵. اینفلوئنسر مارکتینگ و جمع‌بندی
در این طرح ابتدا با موضوعات در حوزه _فناوری‌های نوظهور_، _اکوسیستم استارتاپی_، _مباحث مربوط به حوزه تولید محتوا_ و _توسعه صنایع دانش بنیان و خلاق_ آشنا شده و به دنبال آن این فرایند آموزشی هیجان انگیز سه ماهه آغاز می‌گردد.
با توجه به بازار کار بسیار خوب این حوزه می‌توان جرقه‌ای موثر در ذهن جوانان استان ایجاد کرد تا آغازی بر این مسیر بوده و در صورت علاقه به بازارهای مختلف آن جذب شوند. در ادامه با توجه به اینکه هم اکنون یک بازار کار فعال برای حوزه «مدیریت شبکه های مجازی» وجود دارد این مهارت به صورت کامل طی *سه ماه* به مهارت آموزان آموخته می‌شود و سپس برگزیدگان با معرفی اروندتک در شرکت‌های همکار این مجموعه مشغول به کار خواهند شد. این کمپ تخصصی شامل *۱۵ کارگاه* بوده و توسط _*مدرسین با تجربه و بنام کشوری*_ تدریس خواهند شد. ۱۱ کارگاه به صورت مجازی و ۴ کارگاه به صورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن همایش‌های سازمان منطقه آزاد اروند برگزار خواهد شد. مهلت ثبت نام در این کمپ تا ۲۵ تیر ماه می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام، به پایگاه اطلاع‌رسانی _https://arvandt.com_ مراجعه کنند.


نظر شما :