پیام دعوت اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان، جهت حضور در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ایران و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا

۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۲:۰۸ کد : ۲۹۳۲ اخبار دانشگاه
پیام دعوت اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان، جهت حضور در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ایران و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّى یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم (رعد/11)

خداوند سرنوشت هیچ قوم (و ملّتی) را تغییر نمی‌دهد، مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند.

حضرت امام خمینی (ره): «این وظیفه‌ای است الهی، وظیفه‌ای است ملی، وظیفه‌ای است انسانی، وظیفه‌ای است که ما باید به آن عمل بکنیم. همه‌مان باید در انتخابات شرکت کنیم».

مردم آزاده و سربلند ایران که از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون، با حضور مومنانه و آگاهانه خود در همه انتخابات، اراده استوار خود را در پاسداری از دستاوردهای گرانسنگ انقلاب اسلامی در پیش چشم جهانیان به رخ کشیده و برای ایران افتخار و عظمت آفریده‌اند، بار دیگر در این آوردگاه سرنوشت‌ساز به صحنه می‌آیند تا با ایفای رسالت ملی و دینی خود، حماسه‌ای دیگر بیافرینند.

حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات پیش‌رو، پیروی از خط امام (ره)، لبیک اجابت به رهبر فرزانه انقلاب و تجدید میثاق با شهیدانی همچون حاج قاسم سلیمانی است که در ایجاد امنیت برای مردم ایران نه روز و شب می شناختند و نه امری را دشوار می‌شمردند. این حضور شکوه‌آفرین، قدمی استوار در مسیر تحقق گام دوم انقلاب و خنثی‌کننده توطئه‌های شومی است که دشمنان قسم‌خورده این مرز و بوم برای به زانو در آوردن ملت ایران طراحی کرده‌اند. چنان که مقام معظم رهبری نیز فرمودند: «انتخابات در کشور بسیار مهم است، از جنبه داخلی یک نوسازی در کشور صورت می‌گیرد و افراد تازه نفس و پرانگیزه وارد کار می‌شوند ... از جهت وجهه خارجی هم انتخابات و مشارکت مردم نشان‌دهنده اقتدار ملی است».

در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، خانواده بزرگ دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان، بار دیگر و در این برهه حساس از مردم شریف ایران دعوت می‌کند تا باحضور پررنگ خود پای صندوق های رای و انتخاب نامزد اصلح به دور از شعارزدگی، حزب‌گرایی و مناسبات قومی، نقش مستقیم خود را در حل مسائل کلان کشور ایفا نمایند. همچنین از نامزدهای محترم ریاست جمهوری انتظار دارد با در نظرگرفتن مصالح عالی نظام، حفظ عزت، استقلال و امنیت کشور و پرهیز از تنش و اختلاف، در مسیر تقویت اقتدار ملی، عدالت‌گستری و ترمیم تبعیض و فاصله‌های طبقاتی قدم برداشته و مسائل رفاهی و معیشتی مردم را با راهبرد اقتصاد مقاومتی در اولویت قرار دهند.

اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان


نظر شما :