برگزاری دوازدهمین کنفرانس ملی اقتصاد کشاورزی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان

۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۴:۱۲ کد : ۲۸۸۰ اخبار دانشگاه
برگزاری دوازدهمین کنفرانس ملی اقتصاد کشاورزی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، این رویداد با همکاری پنج دانشگاه کشور شامل شیراز، مشهد، کردستان، ساری و دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان ۱۱ و ۱۲ خرداد در حال برگزاری است.

آقای دکتر مصطفی مردانی در خصوص محورهای برگزاری این کنفرانس اظهار داشت: سیاست‌ها و برنامه‌های توسعه کشاورزی دانشگاه شیراز، بازاریابی و تجارت محصولات کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد، اقتصاد منابع طبیعی و محیط زیست دانشگاه ساری، سیاست ها، ساختارها و مدیریت کشاورزی و کرونا و اقتصاد کشاورزی توسط دانشگاه کردستان تهیه شده و محور تخصصی خوزستان تحول در اقتصاد تولید و مدیریت کشاورزی است که یک سوم مقالات ارسالی را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: در مجموع ۱۷۰ مقاله به دبیرخانه ارسال شده که ۵۰ مقاله مربوط به محور اختصاصی خوزستان است.

شایان ذکر است: از بعد از ظهر سه شنبه ۱۱ خرداد ارائه مقالات در سالن‌های مجازی انجام می‌شود. و سپس در دانشگاه نشست تخصصی با عنوان چالش ها و راهکارهای تدوین و پیاده سازی الگوی کشت هوشمند در خوزستان به منظور مدیریت پایدار منابع آب برگزار می‌شود.

دکتر مردانی در خصوص دستاوردهای کنفرانس های گذشته بیان کردند: بر اساس مقالات ارسالی جمع بندی کلی صورت گرفته و راهبردهای سیاستی برای مقامات مسئول وزارت جهاد کشاورزی و وزارت امور اقتصادی و دارایی ارسال شده است


نظر شما :