پیام دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد ماه سالروز آزاد سازی خرمشهر و روز مقاومت

۰۳ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۵۴ کد : ۲۸۲۴ اخبار دانشگاه
پیام دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد ماه سالروز آزاد سازی خرمشهر و روز مقاومت

 

بسم الله الرحمن الرحیم

وَأَنْ لَوِ اسْتَقَامُوا عَلَى الطَّرِیقَةِ لَأَسْقَیْنَاهُمْ مَاءً غَدَقًا. سوره جن- آیه ۱۶

سلام بر خرمشهر آزاد و آزاده

سلام بر دزفول مقاوم

سلام بر قدس شریف

نبرد حق و باطل آزمون همیشگی انسان‌ها تا آخرین روزیست که مدرسه‌ی دنیا برقرار است. خوش بر احوال آنانکه آگاهانه در صف حق‌طلبی ایستادند و استقامت ورزیدند تا به مدال عزت و شرافت مفتخر شدند.

سنت الاهی بر آن است که تشنگان را برای رسیدن به آب فراوان و زلال چاره‌ای جز استقامت و پایداری در راه حق نیست. مستضعفین عالم و ملت شریف ایران اسلامی بخصوص در دوران معاصر بارها طعم شیرین پیروزی را در سایه‌ی توکل، همت، صبر و مقاومت چشیده‌اند و سوم خرداد یکی از نمونه‌های غرور آفرین و درس آموز است. حماسه‌ی آزادسازی خرمشهر به همگان ثابت کرد برون رفت از مشکلات بیش از آنکه وابسته به کمک بیگانگان یا پول و تجهیزات باشد مرهون باور به توانمندی‌های داخلی، انسجام ملی، عزم پولادین جوانان ایرانی و مقاومت در برابر زیاده خواهی دشمن مستکبر است.

مقاومت مومنانه‌ی مردم عزیز دزفول و پیروزی محور مظلوم مقاومت در جنگ۱۲ روزه دو نمونه‌ی دیگر این رویکرد قهرمانانه‌اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای حماسه‌ی آزادی خرمشهر و مقاومت دزفول این دو رویداد با شکوه را به ملت بصیر ایران و مردم سلحشور خوزستان بویژه اساتید، دانشجویان و کارمندان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان تبریک و تهنیت گفته، سلامتی شما گرامیان را از خداوند منان مسئلت دارم.

احمد احمدی

دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان


نظر شما :