آقای دکتر عباس عبدشاهی رئیس محترم دانشگاه در پیامی ۲۲ بهمن ماه و فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفتند.

۲۲ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۹ کد : ۲۵۵۵ اخبار دانشگاه
آقای دکتر عباس عبدشاهی رئیس محترم دانشگاه در پیامی ۲۲ بهمن ماه و فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفتند.

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقاً

و (به امت) بگو که (دین) حق آمد و باطل نابود شد، که باطل خود لایق محو نابودی ابدی است.

 چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی جشن می‌گیریم که به مدد حضور و استقامت مردان و زنان ایران‌ زمین، امروز جمهوری اسلامی با عزت و اقتدار در عرصه جهانی ایفای نقش می‌نماید. بی‌شک، پیروزی انقلاب اسلامی از بزرگترین افتخارات ملت ایران در طول تاریخ پرفراز و نشیب این مرز و بوم است. این افتخار که مبتنی بر بینش ژرف توحیدی و ملهم از عاشورای حسینی است، جز در سایه اتحاد، استبداد ستیزی، آزادی‌خواهی و پیروی از فرامین امام امت به سرانجام نمی‌رسید. لذا بایستی تمام توان خویش را برای حفظ و تداوم آرمان‌های انقلاب به کار بسته و در این راه از هیچ کوششی دریغ نورزیم.

 اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و تمامی شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر رهبر فرزانه انقلاب، ملت شریف ایران  و به ویژه جامعه دانشگاهی اعم از اساتید، کارکنان  و دانشجویان تبریک عرض نموده و امیدوارم در مسیر علم و سازندگی، به سمت افقهای روشن حرکت نماییم.

 

عباس عبدشاهی

رئیس دانشگاه


نظر شما :