پیام تبریک آقای دکتر عباس عبدشاهی سرپرست دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن هفدهم ربیع الاول خجسته زاد روز حضرت محمد مصطفی(ص) وهمچنین میلاد فرخنده امام جعفر صادق(ع)

۱۲ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۳ کد : ۲۲۱۲ اخبار دانشگاه
پیام تبریک آقای دکتر عباس عبدشاهی سرپرست دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن هفدهم ربیع الاول خجسته زاد روز حضرت محمد مصطفی(ص) وهمچنین میلاد فرخنده امام جعفر صادق(ع)

به گزارش روابط عمومی دانشگاه همزمان با فرا رسیدن هفدهم ربیع الاول سرپرست دانشگاه آقای دکتر عبدشاهی در پیامی فرا رسیدن خجسته زاد روز رسول مهربانی و عزت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و همچنین میلاد مسعود و فرخنده امام جعفر صادق (ع) ششمین اختر تابناک امامت و ولایت را تبریک و تهنیت گفتند.

 متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ربیع، ماه برکت و فزونی و زیبایی است و تجلی انوار الهی در این ماه پرخیر و برکت، ولادت با سعادت پیامبر عظیم­الشأنی است که با انوار رخسار و جمال منورش جهان تاریک را روشنایی دیگر بخشید، محمد مصطفی (ص) آمد تا نشان دهد دوران ظلم و بی­عدالتی پایان یافته و زمان، زمان برابری و برادری است و تنها امتیاز انسان­ها در تقوایشان خلاصه می­شود. با آمدن او، بت­های زمان برخود لرزید و فرو ریخت و عشق و صفا معنایی دوباره یافت. نبی مکرم اسلام آمد تا انسان را به سوی معنویت و یکتاپرستی دعوت نماید و از شرک و جهل رهایی بخشد.

امید است به برکت این ایام مبارک که از عطر ولادت پیامبر عظیم­الشأن اسلام و فرزند دلبندش امام جعفر صادق علیه­السلام سرشار است، بتوانیم در ادامه مسیر خدمت رسانی به مردم خوب و شریف این مرز و بوم توفیق یافته و در این روزهای ملکوتی دعا می­کنیم عنایت خداوند متعال همچنان شامل حال همه مسلمین گردد. اینجانب فرا رسیدن 17ربیع ­الاول خجسته زاد­­­­­­روز رسول مهربانی و عزت مبشر آگاهی و حکمت پرچمدار عدالت و برابری حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص)، و میلاد مسعود و فرخنده امام جعفر صادق (ع) ششمین اختر تابناک امامت و ولایت و مؤسس مذهب تشیع و هفته وحدت را به همه مسلمانان و به ویژه خانواده عزیز دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان تبریک و تهنیت عرض می ­نمایم.


نظر شما :