فرآیند پذیرش و نام نویسی دانشجویان نو ورود دوره کارشناسی (بر اساس سوابق تحصیلی) دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان

۰۹ مهر ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۷ کد : ۱۵۲۴ اطلاعیه‌ها

 

 

 همراه با شادباش به شما پذیرفته شدگان ارجمند آزمون کارشناسی سال آموزشی 1399-1398، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان

توجه پذیرفته شدگان گرامی را به نکته ‏های زیر جلب می­نماید.

 فرآیند پذیرش و نام نویسی شما در این دانشگاه در دو مرحله (1) ثبت نام اینترنتی و (2) حضوری می باشد و انجام هر دو مرحله، الزامی است

ثبت نام اینترنتی:

این نوع ثبت نام از تاریخ چهار شنبه 98/7/10 لغایت جمعه 98/7/12 از طریق سایت دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان به آدرس  www.asnrukh.ac.ir شروع خواهد شد . لازم است برای ثبت نام اینترنتی، حتماً از قبل، اسکن مدارک مورد نیاز که در ذیل این اطلاعیه آمده است تهیه شده باشد.

ثبت نام اینترنتی شامل مراحل زیر است:

  1. نحوه ورود به مرحله ثبت نام اینترنتی: سایت دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان- سامانه آموزش- نوع کاربری: دانشجویان جدید الورود- کد کاربری: کد ملی داوطلب و شماره داوطلبی به عنوان رمز عبور که برای همه داوطلبان عدد صفر است.
  2. اتمام ثبت نام: دریافت کد رهگیری از صفحه پایانی و مشخص شدن شماره دانشجویی و اقدام به چاپ آن در سه نسخه. بعد از اتمام ثبت نام، امکان دریافت و چاپ مجدد کد رهگیری از صفحه پایانی وجود ندارد.

ثبت نام حضوری:

این نوع ثبت نام از تاریخ یکشنبه 98/7/14 لغایت دوشنبه 98/7/15

توجه : عدم مراجعه پذیرفته شدگان در تاریخ تعیین شده برای ثبت نام به منزله انصراف از ادامه تحصیل تلقی خواهد شد. ضمناً حضور شخص پذیرفته شده برای ثبت نام الزامی است.

مدارک لازم

1-اصل شناسنامه و کارت ملی و سه سری فتوکپی از تمام صفحات آنها

2- ۶ قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ تهیه شده در سال جاری

  تبصره : ۱۲ قطعه عکس ۴×۳ تهیه شده در سال جاری منحصراً برای برادرانی که با توجه به ضوابط پس از ثبت نام در مؤسسه آموزش عالی برای آنان معافیت تحصیلی صادر می گردد.

3- مدرک نظام وظیفه عمومی جهت برادران و کپی آن

4-اصل یا گواهینامه موقت مدرک پیش دانشگاهی، یا دیپلم پایه دوازدهم یا گواهینامه موقت آن با ذکر تاریخ سال و ماه اخذ مدرک حداکثر تا 98/6/31 به همراه یک برگ تصویر از آن برای پذیرفته شدگان پسر با مهر و امضای مدیر مرکز پیش دانشگاهی

5-اصل یا گواهینامه موقت مدرک دیپلم متوسطه یا گواهی موقت آن (دیپلم سه ساله مخصوص دارندگان مدرک پیش دانشگاهی) به همراه یک برگ تصویر از آن برای پذیرفته شدگان پسر

6-ریز نمرات دوره پیش دانشگاهی و دیپلم متوسطه سه ساله و یا ریز نمرات دوره دیپلم پایه دوازدهم.

7-اصل و یا گواهی مدرک دوره کاردانی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و یا مدرک پایان دوره کاردانی پیوسته آموزشکده های فنی حرفه ای وابسته به وزارت آموزش و پرورش با قید تاریخ اخذ مدرک کاردانی حداکثر تا 98/6/31 به همراه تصویر آن.

تبصره: مدرک کاردانی دانش آموختگان دوره های کاردانی پیوسته به جای مدرک پیش دانشگاهی ملاک عمل واقع می شود. بدیهی است واحدهای درسی گذرانده شده این دسته از پذیرفته شدگان قابل معادل سازی نمی باشد.

8-ارائه رسید تاییدیه تحصیلی دوره پیش دانشگاهی یا دیپلم نظام قدیم متوسطه یا دیپلم پایه دوازدهم از دفاتر پیشخوان دولت:

پذیرفته شدگان لازم است با در دست داشتن کپی مدرک پیش دانشگاهی یا دیپلم نظام قدیم متوسطه به یکی از دفاتر پیشخوان دولت واقع در شهرستان محل سکو.نت خود مراجعه و جهت تکمیل فرم مزبور و ارسال آن به اداره آموزش و پرورش محل اخذ مدرک اقدام نمایند و رسید آن را از دفتر پیشخوان دریافت نمایند. ارائه رسید تاییدیه تحصیلی به هنگام ثبت نام حضوری الزامی است.

تبصره: در صورت عدم وصول تاییدیه آموزش و پرورش توسط دانشگاه در موعد مقرر، ادامه تحصیل دانشجو در نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98 امکان پذیر نخواهد بود.

قابل توجه دانشجویان مشمول نظام وظیفه :

کلیه دانشجویان مشمول نظام وظیفه  لازم است علاوه بر مدارک مربوط به ثبت نام که در بالا  ذکر گردیده مدارک زیر جهت تشکیل پرونده نظام وظیفه تهیه و در روز ثبت نام حضوری به همراه داشته باشند.

               یک نسخه کپی کارت ملی

               یک نسخه کپی شناسنامه

               یک نسخه کپی آخرین مدرک تحصیلی

               یک قطعه عکس رنگی زمینه سفید پرسنلی

 

تذکر مهم:

جهت جلوگیری از بروز مشکلات آموزشی ثبت نام اینترنتی قبل از حضور در دانشگاه انجام شود.

ضمناً از آنجایی که مدارک در هنگام پذیرش به اداره کل آموزش تحویل داده می شود و تا پایان تحصیلات عودت داده نخواهد شد توصیه می گردد دانشجویان گرامی کپی از مدارک تحصیلی تحویلی را تهیه و نزد خود نگه دارند.

اداره کل امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی

دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان

 


نظر شما :