پیام تسلیت رئیس دانشگاه به مناسبت درگذشت دکتر فریدون کاوه

۰۹ اسفند ۱۳۹۷ | ۲۲:۲۱ کد : ۱۲۰۲ اخبار دانشگاه
پیام تسلیت رئیس دانشگاه به مناسبت درگذشت دکتر فریدون کاوه

 

دکتر سیادت، رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان در پی درگذشت این استاد و دانشمند برجسته پیام تسلیتی رامنتشر کرد:

زنده یاد دکتر فریدون کاوه به عنوان استادی مبرز و دانشمندی توانمند، خدمات برجسته‌ای به میهن عزیزمان ارائه و شاگردان زیادی را برای خدمت به این مرز و بوم پرورش دادند. بی‌تردید فقدان حضور ایشان رویدادی ناگوار است. دکتر فریدون کاوه در توسعه و ترویج علم و دانش این سرزمین و خصوصاً حوزه مهندسی علوم آب بی بدیل و ممتاز داشت و از دست دادن وی رخدادی تلخ برای تمامی کسانی است که دل در گروی پیشرفت این کشور بزرگ داشته و دارند.

این عزیز از دست رفته از نخستین مربیان دانشکده کشاورزی جندی شاپور (ملاثانی) بودند که زحمات زیادی را برای راه‌اندازی این مرکز علمی در دهه پنجاه متحمل شدند.

یاد مردان بزرگی همچون زنده یاد دکتر فریدون کاوه این اندیشمند فرزانه و اخلاق مدار بر تارک این مرز و بوم باقی خواهد ماند و رهروان علم، مشی این استاد ارزشمند را سرلوحه حرکت خود در مسیر خدمت به میهن عزیزمان قرار خواهند داد.

ضمن ابراز مراتب تسلیت و همدردی به خانواده گرانقدر ایشان و دانشگاهیان خصوصاً در استان بزرگ خوزستان، از پروردگار متعال همجواری روح آن فقید سعید را با اولیاء الله مسألت دارم.

سید عطاءاله سیادت

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان

 


نظر شما :