ثبت نام المپیاد ۹۹

۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۲:۲۰ کد : ۱۸۹۹ اطلاعیه‌ها

 

آزمون المپیاد دانشجویی سال 1399 مشابه با دوره‌های پیشین، در دو مرحله نیمه متمرکز (اول) و مرحله نهایی برگزار می‌گردد. انتخاب 5 دانشجو در هر رشته از دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان برای شرکت در مرحله اول، بر اساس  معدل خواهد بود.

 مرحله نیمه‌متمرکز المپیاد دانشجویی در تاریخ 21 و 22 فروردین ماه سال 1399 در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌گردد. رقابت در مرحله اول تنها بین دانشجویان دانشگاه‌های استان خوزستان است. از هر رشته براساس آزمون نیمه‌متمرکز 5 نفر انتخاب و وارد مرحله نهایی می‌شوند. منتخبین در مرحله نهایی (کشوری) در تاریخ 19 و 20 تیرماه سال 1399 در یکی از دانشگاه‌های تهران با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

 نتیجه آزمون‌های مرحله نهایی المپیاد در اواسط شهریورماه از طریق سایت مرکز المپیاد اعلام می‌شوند. 15 نفر اول برگزیدگان مرحله نهایی می‌توانند بدون آزمون متقاضی معرفی به دانشگاه‌ها در مقطع کارشناسی ارشد باشند. همچنین هرساله به منتخبین مرحله نهایی جوایز تحصیلی گوناگونی در نظر گرفته می‌شود. اطلاعات بیشتر در این خصوص در وب سایت المپیاد دانشجویی کشور http://olympiad.sanjesh.org/Fa/Default.aspx قابل دستیابی است. علاوه بر این، دانشجویان  دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان که موفق به کسب رتبه برتر در مرحله نیمه‌متمرکز و مرحله نهایی می‌گردند، به صورت مجزا هدایایی به رسم یادبود در نظر خواهد گرفت.

برنامه زمانی و مواد امتحانی به تفکیک رشته‌ها در مرحله غیرمتمرکز و متمرکز به صورت زیر است:

برنامه زمانی غیر متمرکز المپیاد فروردین ماه سال 1399

برنامه مرحله نهایی بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور سال 1399

 

در صورت باقی ماندن سوالاتی در این خصوص می‌توانید به دفتر دکتر محمد فرخاری مستقر در دانشکده کشاورزی رجوع فرمایید.


نظر شما :