امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک علمی، تحقیقاتی و فناوری دانشگاه با شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب

۰۵ تیر ۱۴۰۲ | ۱۸:۱۳ کد : ۵۱۶۳ اخبار دانشگاه
امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک علمی، تحقیقاتی و فناوری دانشگاه با شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب

به گزارش روابط عمومی و به نقل از معاونت پژوهشی و فناوری، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب تفاهم‌نامه همکاری مشترک علمی، تحقیقاتی و فناوری امضا کردند.

در جلسه مبادله این تفاهم‌نامه که در محل سالن جلسات مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب جناب آقای مهندس دانشی و با حضور دکتر فیاضی رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان و هیئت همراه ایشان برگزار گردید، زمینه‌های مشترک همکاری فی­مابین دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان و شرکت ملی نفت مناطق نفت‌خیز جنوب و همچنین سابقه ارتباطات گذشته طرفین در سطوح مختلف پژوهشی و اجرایی توسط جناب آقای دکتر فیاضی تشریح گردید.

در این جلسه مهندس دانشی از نیازمندی‌های این شرکت در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی نام برد و مبادله این توافق‌نامه را روز خوش­‌یمنِ صنعت نفت جهت توسعه مبتنی بر حفظ محیط زیست عنوان کرد. ایشان در ادامه به تعدادی از مصادیق مرتبط با آلودگی‌هایی که صنعت نفت برای محیط زیست ممکن است ایجاد کند اشاره نمود و از همکاری دانشگاه در رفع چالش‌های زیست محیطی مرتبط با حوزه نفت استقبال نمود.

دکتر فیاضی ضمن اشاره به توانمندی‌های تجهیزات میدانی و منابع انسانی دانشگاه تاریخچه مختصری از سابقه دانشگاه در سطح منطقه و کشور بیان داشت و ابراز امیدواری نمود این تفاهم‌نامه در مراحل عملیاتی بتواند گره گشای مسائل و چالش‌های شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به ویژه در مسائل مربوط به محیط زیست باشد.


نظر شما :