انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه و شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی

۲۹ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۴۹ کد : ۵۱۳۱ اخبار دانشگاه
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه و شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی

به گزارش روابط عمومی به نقل از معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه، در راستای سیاست استفاده بهینه از امکانات، استعداد‌ها و توانایی‌های تحقیقاتی، علمی، ایجاد و توسعه زمینه‌های نوآوری و کارآفرینی، گسترش ارتباط صنعت و دانشگاه و تجاری‌سازی دانش، تفاهم‌نامه همکاری مشترکی بین دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان و شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در تاریخ 28 خردادماه 1402 منعقد شد.

انعقاد این تفاهم‌نامه طی نشست مشترک دکتر فیاضی رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان و دکتر عبد علی ناصری مدیر عامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و مدیران دو طرف که در دفتر مدیریت دانشگاه برگزار شد، صورت گرفت.

در این جلسه توانمندیها و ظرفیت‌های مشترک دو طرف برای همکاری بیشتر و موثرتر مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نتایج تحقیقات با سرلوحه قرار دادن شعار رونق تولید در جهت رفع نیازمندی‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در حوزه‌های کشاورزی و صنعت مورد تاکید قرار گرفت.

در ادامه جلسه دکتر جمال فیاضی رئیس دانشگاه نسبت به برگزاری نشستها و بازدیدهای مشترک کارشناسی در جهت رفع مشکلات خاص شرکت تاکید و ایده‌هایی برای توسعه و گسترش همکاری‌های دو طرفه عنوان کردند که مورد استقبال مدیران شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی قرار گرفت.