ثبت‌نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۹۸-۹۷ دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان

۱۳ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۸ کد : ۷۴۲ اطلاعیه‌ها

ضمن عرض تبریک و شاد باش به پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۹۸-۹۷ دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان و آرزوی موفقیت روز افزون در امر مقدس تحصیل، به استحضار می‌رساند ثبت‌نام در این دانشگاه در دو مرحله به شرح ذیل صورت می‌پذیرد.

ثبت‌نام اینترنتی از تاریخ ۱۷/‏۰۶/‏۹۷‬ لغایت ۹۷/۰۶/۱۸

پذیرفته‌شدگان محترم در مرحله ثبت‌نام اینترنتی به سایت دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان- سامانه آموزش به آدرس www.ramin.ac.ir مراجعه و کلیه مراحل ثبت‌نام غیر حضوری خود را با دقت کامل به انجام رسانید.

نحوه ورود به مرحله ثبت‌نام اینترنتی: وارد کردن کد ملی داوطلب به عنوان کد کاربری و شماره داوطلبی به عنوان رمز عبور

اتمام ثبت‌نام: دریافت کد رهگیری از صفحه پایانی و مشخص شدن شماره دانشجویی و اقدام به چاپ آن در سه نسخه

ثبت‌نام حضوری از تاریخ ۱۹/‏۰۶/‏۹۷‬ لغایت ۹۷/۰۶/۲۰

مدارک لازم برای ثبت‌نام‌

۱- اصل و سه برگ تصویر مدرک کارشناسی (لیسانس‌) مورد تایید وزارت علوم‌، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت‌، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی که در آن معدل دوره کارشناسی (لیسانس‌) قید شده باشد‌.

تبصره ۱ - پذیرفته‌شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی (لیسانس‌) نمی‌باشند، لازم است اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ کارشناسی (لیسانس‌) با محتوی فرم ذیل این اطلاعیه (این فرم از دانشگاه‌های محل قبولی قابل دریافت است) را ارائه نمایند.

تبصره ۲- آن دسته از پذیرفته‌شدگانی که در زمان اعلام نتایج اولیه و تکمیل فرم انتخاب رشته دانشجوی سال آخر بوده‌اند و حداکثر تا تاریخ ۳۱/‏۰۶/‏۹۷‬ فارغ‌التحصیل می‌شوند، دانشجوی سال آخر شناخته شده و لازم است فرم معدل دانشجویان سال آخر مندرج در صفحه ۴۰ دفترچه راهنمای (شماره ۱) یا صفحه ۲۶۸ دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره ۲) را از موسسه آموزش عالی محل فارغ‌التحصیلی دوره کارشناسی دریافت و آن را در زمان ثبت‌نام به دانشگاه محل قبولی ارائه نمایند.

۲ - اصل شناسنامه و کارت ملی و سه سری فتوکپی از تمام صفحات آنها

۳ - شش قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ تهیه شده در سال جاری‌

تبصره ۳- ۱۲ قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ تهیه شده در سال جاری منحصراً برای برادرانی که با توجه به ضوابط پس از ثبت‌نام در موسسه آموزش عالی‌، برای آنان معافیت تحصیلی صادر می‌گردد.

۴ - مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را با توجه به بند «مقررات وظیفه عمومی» مندرج در صفحه ۳ دفترچه راهنمای شماره یک آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۷ کند (برای برادران‌).

۵- حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارمندان دولت

۶- سه سری پرینت از تمام فرایندثبت نام اینترنتی و کد رهگیری

۷- اصل و یک سری کپی از کارت پایان خدمت مقدس سربازی

 

اداره آموزش کل دانشگاه


نظر شما :