انتخاب عضو هیئت علمی دانشگاه به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره و دبیر بین‌الملل انجمن نانوفناوری ایران

۲۸ فروردین ۱۴۰۳ | ۰۸:۴۲ کد : ۵۹۰۴ اخبار دانشگاه
انتخاب عضو هیئت علمی دانشگاه به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره و دبیر بین‌الملل انجمن نانوفناوری ایران

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در برگزاری انتخابات انجمن نانوفناوری ایران دکتر محمد گلباشی عضو هیئت علمی گروه مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره و دبیر بین‌الملل این انجمن انتخاب شد.

در بیست و یکمین نشست مجمع عمومی انجمن نانوفناوری ایران که در دانشگاه خوارزمی تهران برگزار شد، آقای دکتر محمد گلباشی عضو هیئت علمی گروه مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی با کسب آرای بالا از سوی اعضای پیوسته انجمن نانوفناوری ایران به عنوان یکی از 5 عضو اصلی هیئت مدیره انجمن نانوفناوری ایران انتخاب شد.

همچنین ایشان در اولین جلسه نشست اعضای منتخب هیات مدیره انجمن نانوفناوری ایران، به عنوان دبیر بین الملل انجمن برای یک دوره سه ساله منصوب شدند.

انجمن نانوفناوری ایران به عنوان یکی از انجمن‌های سرآمد، در سال‌های متمادی حائز رتبه الف در بین انجمن‌های علمی کشور است. این انجمن با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال 1381 تأسیس و از زمان شروع به کار تاکنون بیش از 4000 نفر از صاحب‌نظران عرصه‌های مختلف نانوفناوری کشور به عنوان عضو پیوسته این انجمن شده‌اند.

روابط عمومی دانشگاه ضمن تبریک این انتخاب، در تمامی مراحل زندگی موفقیت روز افزون را برای ایشان از خداوند متعال مسئلت دارد.


نظر شما :