پیام رئیس دانشگاه به مناسبت روز جهانی قدس

۱۶ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۷:۵۰ کد : ۵۸۸۰ اخبار دانشگاه
پیام رئیس دانشگاه به مناسبت روز جهانی قدس

بسم الله الرحمن الرحیم

اعضای محترم هیئت علمی، کارمندان گرانقدر و دانشجویان عزیز

روز جهانی قدس یادآور ایستادگی و همبستگی با مردم مظلوم فلسطین در مقابل سال‌ها ظلم و اشغالگری است. این روز، زنگ بیدارباش به جهانیان است تا حقوق نادیده گرفته شده‌ی مردمانی را که زیر سایه‌ی خشونت‌ها و تجاوزات بی‌پایان سکوت اجباری پیموده‌اند، به رسمیت شناخته شود.

امسال در روز قدس ما نه تنها شاهد ایستادگی و صبر مردم فلسطین هستیم بلکه گواه شدیدترین حملات علیه مردم بی‌پناه غزه نیز هستیم. با وجود خشونت‌های فزاینده و نقض‌های آشکار حقوق بشر، متأسفانه مجامع بین‌المللی تاکنون در انجام وظایف خود جهت توقف این جنایات و حمایت از قربانیان، ناتوان و بی‌میل به نظر می‌رسند.

در این میان، وظیفه‌ی ما چند برابر شده است تا صدای مظلومیت غزه و مردم ستمدیده فلسطین را به گوش جهانیان برسانیم. نمایش همدردی و حمایت ما از حق تعیین سرنوشت و کرامت انسانی می‌تواند پیامی روشن به مسئولان جهانی ارسال کند.

بدین‌وسیله اینجانب از شما گرامیان دعوت می‌کنم تا با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، اتحاد و ایستادگی‌مان را در برابر ظلم و تجاوز و همچنین پشتیبانی همه‌جانبه‌ی خویش را از ملت فلسطین و مردم رنج‌دیده‌ی غزه نشان دهیم.

بی‌شک شرکت در این راهپیمایی عظیم، تجلیگاه اراده‌ی ملت‌های آزاده برای حمایت از مسیر آزادی و عدالت است. با حضور پررنگ و مشارکت فعال خود، به جهانیان نشان دهیم که ما عزمی راسخ برای تحقق صلح و عدالت داریم.

جمال فیاضی

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان


نظر شما :