شکوه گرامیداشت دهه مبارک فجر و عید سعید مبعث

۲۳ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۵:۵۲ کد : ۵۷۵۵ اخبار دانشگاه
شکوه گرامیداشت دهه مبارک فجر و عید سعید مبعث

به گزارش روابط عمومی به نقل از معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی ویژه برنامه گرامی‌داشت دهه مبارک فجر و عید بزرگ مبعث با حضور دانشجویان، اعضاء هیئت علمی و کارکنان روز چهارشنبه مورخ 18 بهمن 1402 در محل تالار آیت الله شهید مفتح دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان برگزار شد.

با قرائت قرآن کریم، هم‌خوانی با سرود ملّی و پخش کلیپی از بیانات حکیمانه مقام معظم رهبری پیرامون دهه مبارک فجر و راهپیمایی باشکوه 22 بهمن، ویژه برنامه گرامی‌داشت دهه مبارک فجر و عید مبعث آغاز شد.

در ادامه دکتر محمدزاده معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه ضمن خوش‌آمدگویی به حاضرین، عید شریف مبعث پیامبر اکرم (ص) و دهه فجر را تبریک گفتند. ایشان بیان کردند: بعثت نبوی تحولی عزت آفرین، پیشرفت آفرین و تمدن آفرین بوده است و انقلاب اسلامی  امتداد و محصول مبعث در جهان امروز است. دکتر محمدزاده با اشاره به اخلاق به عنوان یکی از پیام های برجسته مبعث تاکید نمودند که  بن مایه توسعه و پیشرفت اخلاق است و  نهاد  آموزش و پرورش  و دانشگاه در کنار علم آموزی و مهارت آموزی نقش اساسی در نهادینه سازی اخلاق دارند.

سپس سخنران برنامه حجت الاسلام و المسلمین شفیعی ضمن تشکر از دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان بابت برگزاری این مراسم، تاکید کردند که یکی از نتایج مهم انقلاب اسلامی تحول روحی در بین مردم بود که زمینه‌ساز بسیاری از اتفافات خوب بعدی شد. قبل از انقلاب اسلامی مردم و مسئولین هیچ اعتماد به نفسی نداشتند که نتیجه القائات بیرون از کشور بود در حالیکه انقلاب اسلامی ظرفیت‌های سرکوب شده مردم را احیاء کرد. توصیه پایانی ایشان لزوم شرکت در انتخابات و اهتمام جهت ترغیب به مشارکت در انتخابات بود.

حسن ختام برنامه مدیحه‌سرایی حاج جمیل حمیدی در وصف پیامبر اکرم (ص) و برگزاری مسابقات فرهنگی بود.


نظر شما :