پیام رئیس دانشگاه به مناسبت ۲۲ بهمن و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی

۲۲ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۰:۲۱ کد : ۵۷۵۲ اخبار دانشگاه
پیام رئیس دانشگاه به مناسبت ۲۲ بهمن و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی

به گزارش روابط عمومی، دکتر جمال فیاضی، رئیس دانشگاه، به مناسبت ۲۲ بهمن و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، پیام تبریکی صادر کرد. در ادامه، متن این پیام آمده است:

 

باسمه تعالی

با درود و احترام،

مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و این روز تاریخی را به همکاران عزیز و دانشجویان گرامی و جامعه بزرگ دانشگاهی تبریک می‌گویم و یاد می کنم از رشادت‌ها و استقامت ملتی که برای دستیابی به آزادی، استقلال و عدالت با الهام از ارزش‌های اسلامی به میدان آمد و ستبری خود را به جهانیان نمایان ساخت. این روز، نمادی از مقاومت و ایستادگی مردمی است که با نثار خون بهترین فرزندان خود استکبار جهانی را به زانو درآورد و انقلابی ماندگار برای جهانیان را به ارمغان آورد.

بدین منظور از کلیه اعضای جامعه دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان دعوت می‌شود تا با حضوری فعال و پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ضمن اعلام همبستگی خود با ارزش‌ها و اهداف والای انقلاب، جانفشانی‌ها و ایثار ملتی که در طلیعه انقلاب، با دستان خالی اما با اراده‌ای آهنین، به مصاف استبداد رفت را پاس دارد. با بهره‌گیری از روحیه انقلابی و جهادی، بیاییم با حضور خود در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برای تحقق آرمان‌های متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی یکصدا و متحد، گام‌های محکمی برداریم. همچنین، این فرصت را مغتنم شمرده و یاد و خاطره شهدای والاقدری که جان خویش را در این راه نثار کردند، گرامی می‌داریم.

 جمال فیاضی

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان


نظر شما :