برگزاری دومین نشست مشاورین امور زنان و خانواده دانشگاه‌های منطقه ۱۰

۱۵ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۱:۲۲ کد : ۵۷۲۶ اخبار دانشگاه
برگزاری دومین نشست مشاورین امور زنان و خانواده دانشگاه‌های منطقه ۱۰

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دومین نشست مشاورین امور زنان و خانواده دانشگاه‌های منطقه 10 روز شنبه 14 بهمن ماه 1402 به میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان برگزار شد.

مشاورین امور زنان و خانواده دانشگاه‌های منطقه 10 در این نشست دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود را درباره نظام مسائل زنان و خانواده دانشگاه‌ها ارائه کردنددکتر فیاضی رئیس دانشگاه در این نشست ضمن خوش‌آمدگویی به مشاورین مدعو، خواستار پیگیری امور و مسائل بانوان و استمرار تشکیل جلسات مشاورین جهت بهبود وضعیت بانوان و خانواده‌ دانشگاهیان شد. مشاور امور زنان و خانواده دانشگاه خانم دکتر فاطمه یاراحمدی، در این جلسه ضمن معرفی اعضاء و دبیر هیئت اندیشه‌ورزی بانوان دانشگاه، گزارشی از عملکرد و برنامه‌های آینده این هیئت را ارائه کرد.

شایان ذکر است مشاوران زنان و خانواده دانشگاه‌های منطقه 10 با تأکید بر هم‌افزایی با تشکیل مستمر نشست‌ها و مشارکت در تالار گفتگوی اینترنتی، کاهش دغدغه‌ها و مسائل مربوط به بانوان را مهم‌ترین رسالت مشاوران عنوان کردند. بحث جوانی جمعیت، ارائه الگوی سوم زن، حقوق و مسؤولیت‌های بانوان، تحکیم خانواده، زیست عفیفانه، نشاط اجتماعی و تشکیل کار گروه‌های ذیل شورای اندیشه‌ورز از مسائل مورد بحث در این نشست بود.


نظر شما :