پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت دهه مبارک فجر

۱۲ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۴:۴۷ کد : ۵۷۲۲ اخبار دانشگاه
پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت دهه مبارک فجر

به گزارش روابط عمومی، دکتر جمال فیاضی رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان با صدور پیامی ایام الله دهه فجر را به دانشگاهیان تبریک گفت. در بخش هایی از این پیام  آمده  است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

همزمان با فرا رسیدن چهل و پنجمین طلیعه بهمن و آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، یاد و خاطره‌ی روزهایی که با همدلی و عزم ملت بزرگ ایران، تاریخ معاصر این سرزمین را به سوی عزت و استقلال تغییر داد، بر دل‌ها می‌درخشد.

دوازده بهمن، روز بازگشت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) به وطن، نه تنها صحنه‌ای ماندگار از تاریخ ماست که الهام‌بخش مبارزه با استبداد و استکبار و نمادی از ایثار و رشادت همه ایرانیان در راه استقرار عدالت و آزادی است، بلکه آغازی بود بر ده روز سرنوشت‌ساز، که به پیروزی انقلاب اسلامی انجامید و برگ‌های زرینی در دفتر تاریخ ما به ثبت رساند.

به عنوان رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان، این مناسبت بزرگ را به پیشگاه مقام معظم رهبری، امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، اعضای هیئت علمی، دانشجویان عزیز و کارکنان ارزشمند تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای ملت بزرگ ایران عزت و سرافرازی و برای کشورمان پیشرفت و تعالی بی‌پایان طلب می‌کنم.

با امید به آن که در سال‌های آتی، با الهام از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و با برخورداری از ایمان و استقامتی که در آن‌ روزهای حماسی ملت ما به نمایش گذاشت، در توسعه علمی، عمرانی و اقتصادی کشور به‌ ویژه در حوزه‌های کشاورزی و منابع طبیعی که از اصلی‌ترین مولفه‌های قدرت ملی و اساس خودکفایی اقتصادی به شمار می‌روند گام‌های استواری برداشته و دستاوردهایی در خور و شایسته‌ی این مرز و بوم رقم زنیم.

جمال فیاضی

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان

 


نظر شما :