برپایی نمایشگاه تخصصی- عمومی کتاب و برگزاری دومین جلسه کافه کتاب به مناسبت هفته‌ی کتاب و کتابخوانی

۲۴ آبان ۱۴۰۲ | ۲۰:۴۴ کد : ۵۴۹۵ اخبار دانشگاه
برپایی نمایشگاه تخصصی- عمومی کتاب و برگزاری دومین جلسه کافه کتاب به مناسبت هفته‌ی کتاب و کتابخوانی

به گزارش روابط عمومی و به نقل از معاونت پژوهشی و فناوری، در تاریخ ۲۴ آبان‌ماه نمایشگاه تخصصی- عمومی کتاب با بیش از 300 عنوان متناسب با رشته‌های آموزشی به مناسبت هفته‌ی کتاب و کتابخوانی در محل کتابخانه مرکزی و مرکز اطلاع‌رسانی دانشگاه برگزار گردید.

در این نمایشگاه که با هدف گسترش فرهنگ مطالعه و علم و آگاهی برگزار شد عناوین کتاب‌های جدید خریداری شده از ناشران داخلی و خارجی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

شروع این برنامه با حضور نوگلان مهدکودک دانشگاه آغاز شد و آینده سازان کشور عزیزمان از کتابخانه مرکزی و مرکز اطلاع‌رسانی دانشگاه بازدید کرده و ضمن آشنایی با اهداف کتابخانه، در خصوص کتاب‌های مناسب گروه سنی آن‌ها توضیحاتی ارائه شد و مسئولین کتابخانه با صحبت راجع به فواید کتاب خواندن سعی کردند در کودکان انگیزه کتابخوانی را افزایش دهند.

همچنین دومین جلسه کافه کتاب در محل کتابخانه مرکزی و مرکز اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان با حضور دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارکنان برگزار شد و دکتر عباس میرزایی عضو هیئت علمی گروه اقتصاد کشاورزی ضمن بیان اهداف و ماهیت کافه کتاب، به معرفی کتاب‌های کاربردی در زمینه موفقیت مالی پرداخت. این نشست با شور و نشاط خاصی برگزار گردید.

در حاشیه‌ی این افتتاحیه به مناسبت روز کتاب و کتابخوانی تمدید عضویت و نیز عضوگیری رایگان کتابخانه‌های سراسر کشور توسط مسئولین کتابخانه‌ی شهرستان باوی انجام شد.

در پایان این مراسم، دکتر ساری معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه ضمن تشکر از خانم دکتر چراغی بابت برنامه‌های گرامی‌داشت روز کتاب و کتاب خوانی، با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از کارکنان کتابخانه دانشگاه قدردانی نمود.


نظر شما :