برگزاری آئین تجلیل از آزادگان شهرستان باوی

۲۷ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۴:۵۰ کد : ۵۲۳۹ اخبار دانشگاه
برگزاری آئین تجلیل از آزادگان شهرستان باوی

به گزارش روابط عمومی، به همت معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان باوی آئین تجلیل از آزادگان سرافراز شهرستان باوی در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۵ در تالار آیت‌الله دکتر مفتح برگزار شد.

در ابتدای مراسم دکتر شافعی‌نیا معاون اداری و مالی دانشگاه ضمن خوش‌آمدگویی به مهمانان، بیان کرد که برای دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان باعث افتخار است که میزبان آزادگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس شهرستان باوی و خانواده معزز آنهاست. همچنین ایشان بر لزوم تقدیر و تکریم سالانه مقام آزاده و ایثارگر تاکید کردند.

حجت الاسلام و المسلمین آلبوشوکه امام جمعه شهر ملاثانی به‌عنوان سخنران مراسم ضمن تقدیر از دانشگاه به‌خاطر اهتمام ویژه جهت برگزاری این مراسم ایراد داشتند که آزادگان مروارید انقلاب اسلامی هستند و عامل اصلی استقامت آنها در دوران اسارت، ایمان به هدف بوده است.

در ادامه سید محسن البرزی فرماندار شهرستان باوی با تشکر مجدد از دانشگاه جهت برگزاری مراسم بیان کرد که آزادگان با الگو گرفتن از بزرگ‌ پاسدار جهان، امام حسین (ع) از آزادگی دفاع کردند و رنج اسارت را تحمل کردند.

سپس کاظم جودی از آزادگان سرافراز دفاع مقدس به بیان خاطرات دلنشین و عبرت‌آموزی از دوران اسارت پرداخت.

از دیگر برنامه‌های این مراسم، تدارک مسابقات ورزشی انفرادی مانند تنیس روی میز و دارت برای آزاداگان و خانواده‌های آنها در سوله ورزشی دانشگاه بود.


نظر شما :