برگزاری نشست ارائه توانمندی‌های دانشگاه در حوزه پژوهشی

۲۳ خرداد ۱۴۰۲ | ۰۹:۱۷ کد : ۵۱۱۲ اخبار دانشگاه
برگزاری نشست ارائه توانمندی‌های دانشگاه در حوزه پژوهشی

به گزارش روابط عمومی به نقل از معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه، نشست صمیمانه دکتر جواد ظهیری و دکتر عادل مرادی سبزکوهی از مدیران معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه و دکتر بهارلویی مدیر دفتر نوآوری، توسعه فناوری و پژوهش‌های کاربردی سازمان آب و برق خوزستان روز یکشنبه به تاریخ 21 خرداد 1402 در محل سالن جلسات مدیریت دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان برگزار شد. در این نشست که با حضور مدیران معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه، رؤسای دانشکده‌ها، تعدادی از اعضای هیأت علمی و مدیران حوزه تحقیقات سازمان آب و برق خوزستان برگزار شد، ظرفیت تجهیزاتی، کارگاهی، آزمایشگاهی و پتانسیل‌ تخصصی اعضای هیئت‌ علمی دانشگاه در زمینه‌های مرتبط با نیازمندی‌های سازمان آب و برق خوزستان شرح داده شد.

در ادامه این نشست دکتر بهارلویی توضیحاتی در خصوص حمایت از پژوهش‌های کاربردی در سازمان آب و برق خوزستان در زمینه‌ طرح‌های پایان نامه‌ای با اولویت مقطع دکتری و رشته‌های مرتبط با آب، فرصت‌های مطالعاتی اعضای هیئت علمی و ایده‌های فناورانه را در مرکز رشد سازمان آب و برق ارائه نمودند. ظرفیت انجام طرح‌های کاربردی که بر اساس تصویب عناوین مورد تقاضای سازمان آب و برق می‌تواند در درون دانشگاه انجام شود از جمله موضوعات مورد بحث در این نشست بود. وجود امکانات پیشرفته آزمایشگاهی، بعضأ بی‌نظیر دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان در آزمایشگاه مرکزی و امکان انجام خدمات آزمایشگاهی به عنوان آزمایشگاه معتمد برای نیازمندی‌های سازمان آب و برق خوزستان از دیگر توانمندی‌های دانشگاه در عرصه ارتباط با صنعت عنوان شد.

همچنین دکتر بهارلویی نیز بر پیگیری و حل مشکلات و چالش‌های پروژه‌های تحقیقاتی در فرآیند اداری، مالی و حقوقی سازمان آب و برق خوزستان تأکید نمودند.

در پایان این نشست، دو طرف ابراز علاقمندی نمودند که در قالب انعقاد یک تفاهم‌نامه همکاری مشترک، جنبه‌های مختلف همکاری طرفین تقویت گردد. همچنین مقرر شد پیگیری‌های لازم برای برگزاری یک رویداد ایده‌پردازی مشترک بین مرکز رشد دانشگاه و سازمان آب و برق خوزستان در سال جاری، متناسب با حوزه‌های مختلف کاری سازمان در دستور کار قرار گیرد.