اطلاعیه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان مقطع دکتری نیمه‌متمرکز دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱

۰۴ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۱:۲۶ کد : ۴۰۸۳ اطلاعیه‌ها اخبار دانشگاه آموزشی
اطلاعیه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان مقطع دکتری نیمه‌متمرکز دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱

ضمن عرض تبریک و خیر مقدم به پذیرفتهشدگان آزمون نیمه‌متمرکز دکتری تخصصی سال تحصیلی ۱۴۰۱ دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان، توجه پذیرفته‌شدگان محترم را به نکات زیر جلب می‌نماید.

دانشجوی گرامی، به اطلاع می‌رساند فرآیند ثبت‌نام در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان طی دو مرحله به ترتیب: پذیرش غیر حضوری و پذیرش حضوری به شرح ذیل صورت می‌گیرد:

ثبت‌نام اینترنتی (غیرحضوی): از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۶ لغایت روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۹ از طریق سامانه آموزشی سما سامانه

ثبت‌نام دانشجویان جدید‌الورود: کد کاربری: کد ملی پذیرفته‌شده و شماره داوطلبی به‌عنوان رمز عبور درج و از طریق سایت دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان به آدرس http://asnrukh.ac.ir شروع خواهد شد.

ثبت‌نام حضوری متعاقباً، اعلام خواهد شد.

لازم است برای ثبت‌نام اینترنتی، حتماً از قبل، اسکن مدارک مورد نیاز که در ذیل این اطلاعیه آمده است تهیه و بارگذاری گردد. لازم به ذکر است که مرحله ثبت‌نام اینترنتی به صورت غیرحضوری صورت می‌پذیرد و در این مرحله نیازی به مراجعه حضوری پذیرفته‌شدگان نمی‌باشد.

مدارک لازم

1. اصل و سه برگ تصویر مدرک کارشناسی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی که در آن معدل دوره کارشناسی قید شده باشد به انضمام ریزنمرات مقطع کارشناسی.

2. اصل و سه برگ تصویر مدرک کارشناسی ارشد ( یا دکتری حرفه‌ای مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی) حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ که در آن معدل دوره کارشناسی ارشد قید شده باشد به انضمام ریزنمرات مقطع کارشناسی ارشد.

تبصره: پذیرفته‌شدگانی که به دلایلی، قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه‌ای نمی‌باشند لازم است اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه‌ای را ارائه نمایند که در آن قید شده باشد اشتغال به تحصیل نامبرده مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می‌باشد. ضمناً ریزنمرات مقطع کارشناسی وکارشناسی ارشد الزامی است.

3. تصویر کارت ملی (پشت و رو) سه سری

4. تصویر شناسنامه (تمامی صفحات) سه سری

5. شش قطعه عکس تمام رخ تهیه شده در سال جاری (پشت نویسی شده)

6. تصویر مدرکی مبنی بر مشخص بودن وضعیت نظام وظیفه

7. فرم تقاضانامه بهره‌مندی از آموزش رایگان (فرم ب)

8- فرم تعهد فراغت از تحصیل دانشجویان ترم آخر دوره کارشناسی ارشد (فرم الف) ویژه دانشجویان سال آخر

کارمندان دولت

حکم مرخصی سالیانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارمندان دولت.

سهمیه مربیان پذیرفته‌شدگانی که در مقابل سهمیه نهایی آنان عنوان مربی درج شده است، می‌بایست مدرکی که بیان کننده مربی رسمی-قطعی و یا رسمی-آزمایشی شاغل در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باشد را ارائه نمایند. در غیر این‌صورت ثبت‌نام آنان کان لم یکن تلقی می‌گردد. موافقت رسمی دانشگاه محل خدمت الزامی است.

9. دریافت کد رهگیری از صفحه پایانی و مشخص شدن شماره دانشجویی و اقدام به چاپ آن در سه نسخه. بعد از اتمام ثبت‌نام، امکان دریافت و چاپ مجدد کد رهگیری از صفحه پایانی وجود ندارد.

نکته مهم: پذیرفته‌شدگان مرد مشمول جهت اطلاع از نحوه اخذ معافیت تحصیلی به شرح زیر اقدام نمایند:

پذیرفته‌شدگان مرد مشمول باید با مراجعه به سامانه نظام وظیفه به آدرس services.epolice.ir نسبت به ثبت‌نام جهت اخذ معافیت تحصیلی اقدام نمایند.

کلیه پذیرفته‌شدگان مرد مشمول با دریافت کد سخا از دفاتر پلیس ۱۰+ و کد ملی امکان ورود به سامانه و ارائه درخواست را خواهند داشت.

پذیرفته‌شدگان محترم پس از ثبت‌نام هیچ مدرک ثبت‌نامی اعم از مدرک کارشناسی، ارشد و ... به عنوان امانت تحویل شما نخواهد شد. لذا خواهشمند است قبل از تشکیل پرونده به تعداد کافی برای خود کپی برابر اصل، کپی رنگی و اسکن مدارک تهیه نموده و حین تحصیل از درخواست دریافت مدارک موجود در پرونده به عنوان امانت جداً خودداری نمایید.

جهت سوال در خصوص ثبت‌نام با شماره زیر از روز یکشنبه تا چهارشنبه در ساعات اداری تماس بگیرید.

خانم خمیسی ۰۹۰۲۷۶۰۱۹۸۱