دیدار صمیمانه مسئولین بسیج اساتید استان خوزستان با رئیس و اعضای شورای مرکزی بسیج اساتید دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان

۰۹ آذر ۱۴۰۰ | ۰۸:۲۷ کد : ۳۳۳۰ اخبار دانشگاه
دیدار صمیمانه مسئولین بسیج اساتید استان خوزستان با رئیس و اعضای شورای مرکزی بسیج اساتید دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان

به گزارش روابط عمومی، روز یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰هیأتی از بسیج اساتید استان به سرپرستی جناب سرهنگ اسلام‌دوست قائم مقام بسیج اساتید استان خوزستان در معیت سرهنگ عبودی فرمانده سپاه شهرستان باوی و جمعی دیگر از اساتید در دانشگاه حضور یافتند.
این دیدار با حضور در یادمان شهدای گمنام و ادای احترام به شهدای دفاع مقدس آغاز شد که در دو بخش صورت پذیرفت.
بخش اول برگزاری جلسه هیأت بسیج اساتید استان به همراه اعضای شورای بسیج اساتید دانشگاه با جناب آقای دکتر عبدشاهی رئیس محترم دانشگاه بود که در آن ضمن قدردانی از همراهی و هماهنگی بین کانون بسیج اساتید دانشگاه با مدیریت در انجام امور فرهنگی و مناسبتی، بر ادامه کار و تسهیل برخی از امور تأکید شد. اشاره به برخی از مشکلات مرتبط با کشاورزی و منابع طبیعی همچون روش‌های نادرست در کشت و آبیاری و همچنین ظرفیت‌های کشاورزی خوزستان بخش دیگری از جلسه را به خود اختصاص داد که بسیج اساتید ضمن ابراز خرسندی از ظرفیت بالای تخصصی دانشگاه، برای هماهنگی در برگزاری جلسات دیگر اعلام آمادگی کرد.
بخش دوم این دیدار به ارائه گزارشی از فعالیت‌های بسیج اساتید دانشگاه اختصاص داشت و در ادامه یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه بر ضرورت استفاده صحیح از انرژی توضیحاتی ارائه کردند. دراین جلسه بر هماهنگی و همکاری بیشتر بخش‌های علمی بسیج با دانشگاه تاکید شد.
لازم به ذکر است که دیدار دوره‌ای هیأت بسیج اساتید استان با هدف تحکیم روابط و ارزیابی عملکرد کانون‌های بسیج اساتید در سطح استان انجام می‌پذیرد.


نظر شما :