بازدید اساتید دانشگاه از حوزه علمیه اهواز

۲۶ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۴:۱۲ کد : ۲۷۹ اخبار دانشگاه
بازدید اساتید دانشگاه از حوزه علمیه اهواز

به گزارش روابط عمومی، تعدادی از اساتید دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان در برنامه‌ای تحت عنوان یک روز با حوزه ازحوزه علمیه اهواز دیدن کردند.

به همت دفتر هم‌اندیشی اساتید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه برنامه‌ای تحت عنوان یک روز با حوزه برگزار شد که طی آن حدود ۴۰ نفر از اساتید ضمن بازدید از حوزه علمیه اهواز با قسمت‌های مختلف آن آشنا شدند. در ابتدای برنامه، حاج‌آقا جولای‌مفرد، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه توضیحاتی درباره چگونگی و نحوه طی شدن مدارج تحصیلی در حوزه ارائه کردند. در ادامه از قسمت‌های مختلف حوزه بازدید به عمل آمد و جلسه‌ای با حضور حاج‌آقا قربانی، مدیر حوزه علمیه امام خمینی (ره)، برگزار شد. ایشان به بیان تاریخچه تأسیس حوزه علمیه اهواز و گزارشی از فعالیت‌های گسترده‌ی آن پرداخت. در پایان، اساتید دانشگاه نشست صمیمانه‌ای با آیت‌الله موسوی جزایری نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان داشتند. ایشان ضمن ابراز خوشحالی از حضور اساتید دانشگاه بیان داشتند: شما اساتید با این کار از ما سبقت گرفتید و تشریف‌فرمایی شما یک امر خیر است. آیت‌الله موسوی جزایری افزود من نشنیدم که در جای دیگر کاری به این شکل انجام‌گرفته باشد و این یک سنگ بنای ارزشمندی برای ارتباط حوزه و دانشگاه است که دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان پیش‌قدم شد و این یک امر خیر و باقیات‌الصالحات است که افتخارش برای شماست و می‌شود از این حرکت، یک الگوی کشوری درست کرد. نماینده ولی‌فقیه در استان ابراز امیدواری کرد که ایشان هم به همراه حوزویان، بازدیدی از دانشگاه داشته باشند که تبادل تجارب هم شکل بگیرد.

در پایان نیز دکتر سیادت ریاست محترم دانشگاه گزارشی از وضعیت دانشگاه ارائه نمود و برخی از اساتید نیز نظرات خود را بیان داشتند.


نظر شما :