اطلاعیه برگزاری مجازی رویداد تخصصی ایده‌های استارتاپی در حوزه صنایع غذایی و کشاورزی

۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۱ کد : ۱۹۴۵ اطلاعیه‌ها

 

با آرزوی سلامتی و تندرستی برای همه‌ی عزیزان، پیرو تداوم شرایط خاص و بی‌سابقه کنونی و نامشخص بودن زمان بهبود وضعیت، کمیته برگزاری رویداد را بر آن داشت که جهت پیشگیری بیشتر از شیوع ویروس کرونا و اجرای توصیه نهادهای ذی‌ربط، این رویداد را به صورت مجازی و البته کاملا رایگان برگزار نماید.

در همین راستا با عنایت به فراهم بودن امکان ثبت‌نام از اول دی‌ماه سال گذشته تا کنون (طبق اطلاع‌رسانی پیشین) به استحضار شما بزرگواران می‌رساند جهت ثبت‌نام ایده‌های استارتاپی در حوزه صنایع غذایی و کشاورزی فقط تا تاریخ ۵ اردیبهشت‌ماه فرصت باقی است. 

شایان ذکر است برای ایده‌پردازانی که پیش از این نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام در وب‌سایت اقدام نمودند (در صورت عدم تغییر در ایده‌ی ثبت شده) نیازی به ثبت‌نام مجدد نمی‌باشد و تنها می‌بایست مطابق با شیوه‌نامه نسبت به ارائه‌ی ایده‌ی استارتاپی خود در قالب ارسال ویدئو اقدام‌ نمایند.

لازم به ذکر است حداکثر مدت زمان مجاز ویدئوهای ارسالی ۵ دقیقه می‌باشد و انتظار می‌رود از لحاظ محتوایی منطبق با شاخص‌های داوری مندرج در وب‌سایت تهیه و ارسال گردند.

 اضافه می‌گردد، جهت کسب راهنمایی‌های لازم در خصوص ارسال ویدیو و تکمیل فرایند ثبت‌نام، *ویدئوهای آموزشی و شیوه‌نامه ارائه ایده* متعاقبا بر روی وب‌سایت بارگذاری و در اختیار علاقمندان و ایده‌پردازان قرار می‌گیرد.

آدرس وب‌سایت ثبت‌نام: btsc.khiec.ir

آخرین مهلت ثبت‌نام و ارسال ویدیوها: *۵ اردیبهشت‌ماه* .

شماره تلفن جهت ارسال ویدئوها در پیام‌رسان واتس‌اپ: ۰۹۱۶۸۲۹۲۸۵۲

اعلام نتایج در وب‌سایت پس از ارزیابی ایده‌های منتخب توسط کمیته محترم داوران: ۸ اردیبهشت

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۱۶۸۲۹۲۸۵۲ تماس حاصل فرمائید.

سپاسگزار از توجه و استقبال شما بزرگواران


نظر شما :