اطلاعیه در خصوص دانشجویان کارشناسی در شرف فارغ‌التحصیلی (نیم‌سال آخر) و دانشجویان‌ سالهای اول، دوم و سوم

۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۰۴:۴۱ کد : ۱۹۴۲ اطلاعیه‌ها

 

1- به اطلاع کلیه‌ی دانشجویان نیم‌سال آخر (دانشجویان در شرف فارغ‌التحصیلی) می‌رساند بر اساس مصوبه‌‌ی شورای سلامت دانشگاه، از اول اردیبهشت‌ماه، کلیه‌ی دروس نظری نیمسال جاری به صورت مجازی برگزار خواهد شد. برای این منظور دانشجویان مذبور، می‌توانند به درگاه آموزش مجازی دانشگاه (سمالایو) به نشانی اینترنتی www.samalive.ir    مراجعه نمایند. آموزش مجازی بر اساس نظر استاد، می‌تواند به صورت برخط (آنلاین)، برون‌خط (آفلاین) و یا ترکیبی از این دو باشد. دانشجویان موظفند بر اساس نظر استاد درس و در زمان تعیین شده  (در صورت برگزاری کلاس به صورت برخط) در کلاس حضور یابند. در درگاه آموزش مجازی دانشگاه، کد کاربری (user)  شماره‌‌ی دانشجویی و رمز عبور (password) کد ملی دانشجو می‌باشد. در صورت برگزاری کلاس به صورت برون‌خط، دانشجو ضمن دانلود فایلهای آموزشی استاد درس، در جلسات پرسش و پاسخ و فعالیتهای کلاسی استاد درس، در آن جلسه‌ی مجازی نیز می‌بایست شرکت نماید.  

2- اگر تعداد دانشجویان فارغ‌التحصیل (نیم‌سال آخر) در درسی که برای سایر دانشجویان ارائه گردیده، زیاد باشند، کلاس این درس هم به صورت مجازی برگزار گردد.

3- دانشجویان سال‌های اول، دوم و سوم (غیر فارغ‌التحصیل) که دروس آن‌ها به صورت مجازی توسط دانشگاه برگزار نگردیده، در صورت تمایل می‌توانند در کلاس‌های مجازی برگزار شده در سایر دانشگاه‌های کشور از جمله دانشگاه شهید چمران اهواز، دانشگاه پیام نور و ... شرکت نمایند. این دسته از دانشجویان بایستی از طریق مدیریت درخواست‌ها در سامانه‌ی سما و یا سایر پیام‌رسانها، درخواست خود را به مدیر گروه مربوطه ارائه نمایند.

4- بر اساس دستورالعمل وزارت عتف، برای آن دسته از دانشجویانی که امکان حضور در کلاس‌های مجازی را ندارند، امکان حذف درس مذبور و حتی حذف ترم بدون احتساب سنوات وجود دارد. دانشجو می‌تواند با تعداد واحد کمتر از حداقل (کمتر از 12 واحد)، این نیمسال را ادامه داده و به پایان ببرد. 

5- توصیه می‌شود دانشجویان در کلاس‌های دروس مجازی ارائه شده توسط مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان به آدرس ec.nahad.ir (که قبلاً اطلاع‌رسانی شده) شرکت نموده و دروسی را برای معرفی به استاد نگه دارند که امکان ارائه‌ی آن‌ها به صورت مجازی وجود ندارد. 

دانشجویان عزیز در صورت داشتن هرگونه سوال و راهنمایی در خصوص دروس و سامانه‌ی آموزش مجازی، طی ساعات 9 الی 14 روزهای شنبه تا چهارشنبه با شماره‌های زیر تماس گرفته و از هرگونه مراجعه‌ی حضوری به دانشگاه خودداری فرمایند.

شماره­ های تماس:

خانم خمیسی ۰۹۰۲۷۶۰۱۹۸۱

خانم رومیانی  ۰۹۳۶۷۵۲۳۷۴۴

 خانم میاحی ۰۹۱۶۷۳۳۶۷۵۹

آقای عامریون ۰۹۱۶۶۲۰۲۱۱۴

 


نظر شما :