برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد

۰۳ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۳ کد : ۱۹۱۱ اخبار دانشگاه

 

در راستای اجرای تفاهم‌نامه منعقده بین ستاد مبارزه با مواد مخدر و دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان در جهت پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر و روانگردان در دانشگاه‌ها و ارتقای دانش تخصصی درخصوص مسایل روانشناختی، 2 کارگاه آموزشی ویژه اساتید دانشگاه در روزهای سه شنبه مورخ 98/11/29 و چهارشنبه مورخ 98/11/30 به همت مرکز مشاوره دانشگاه برگزار گردید.

در روز اول این کارگاه پس از افتتاحیه با حضور دبیر محترم شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان جناب سرهنگ صفری، موضوعات: (آشنایی با مفاهیم کلی اعتیاد و مصرف مواد و باورهای نادرست) ارائه شد. همچنین در حاشیه کارگاه آموزشی، جلسه‌ای در دفتر معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی با حضور دبیر محترم شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، مدیر دانشجویی و رئیس مرکز مشاوره دانشگاه تشکیل سپس از خوابگاههای دانشجویی بازدید بعمل آمد.

در روز دوم کارگاه موضوعات: (ارتباط موثر با فرزندان و نقش آن در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، اعتیاد و اختلالات روانشناختی، ارائه شد.)

تدریس کارگاه‌های آموزشی را آقای دکتر ساسان باوی عضو محترم هیات علمی دانشگاه و کارشناس ارشد شورای هماهنگی م ب م م استان خوزستان برعهده داشتند.

 


نظر شما :