ثبت‌نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد (اطلاعیه شماره ۱)

۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | ۰۹:۴۳ کد : ۱۴۸۱ اطلاعیه‌ها

 

اطلاعیه ثبت‌نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد آزمون سراسری سال ۱۳۹۸دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان

 

ضمن عرض تبریک و خیرمقدم و آرزوی موفقیت برای پذیرفته‌شدگان آزمون کارشناسی ارشد سال تحصیلی 98-99 دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان توجه پذیرفته‌شدگان محترم را به نکات زیر جلب می‌نماید.

دانشجوی گرامی، فرآیند ثبت‌نام شما در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان به دو صورت ثبت‌نام اینترنتی و حضوری به انجام خواهد رسید که انجام هر دو نوع ثبت‌نام، الزامی است.

ثبت‌نام اینترنتی:

این نوع ثبت‌نام از تاریخ پنجشنبه 98/6/21 لغایت یکشنبه 98/6/24 از طریق سایت دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان به آدرس http://asnrukh.ac.ir/fa شروع خواهد شد. لازم است برای ثبت نام اینترنتی، حتماً از قبل، اسکن مدارک مورد نیاز که در ذیل این اطلاعیه آمده است تهیه شده باشد.

ثبت‌نام اینترنتی شامل مراحل زیر است:

1- نحوه ورود به مرحله ثبت‌نام اینترنتی: سایت دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان- سامانه آموزش- نوع کاربری: دانشجویان جدید الورود- کد کاربری: کد ملی داوطلب و شماره داوطلبی به عنوان رمز عبور

2- اتمام ثبت‌نام: دریافت کد رهگیری از صفحه پایانی و مشخص شدن شماره دانشجویی و اقدام به چاپ آن در سه نسخه

ثبت‌نام حضوری:

این نوع ثبت‌نام از تاریخ دوشنبه 98/6/25  لغایت سه شنبه 98/6/26

توجه : عدم مراجعه پذیرفته شدگان در تاریخ تعیین شده برای ثبت‌نام به منزله انصراف از ادامه تحصیل تلقی خواهد شد. ضمناً حضور شخص پذیرفته شده برای ثبت‌نام الزامی است.

* مدارک لازم :

 ۱-اصل و سه برگ تصویر مدرک کارشناسی (فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی حداکثر تا تاریخ ۳۱/۶/۹۸) مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی که در آن معدل دوره کارشناسی (لیسانس) قید شده باشد. به انضمام ریزنمرات مقطع کارشناسی (جهت دارندگان مدرک معادل کارشناسی تأییدیه وزارت علوم ضروری است).

۲- فرم شماره ۱۴ (فرم معدل) جهت دانشجویان سال آخر (مندرج در سایت سازمان سنجش آموزش کشور)

۳- اصل شناسنامه و کارت ملی و سه سری فتوکپی از تمام صفحات آن‌ها

۴- ۶ قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ تهیه شده در سال جاری

تبصره: ۱۲ قطعه عکس ۴×۳ تهیه شده در سال جاری منحصراً برای برادرانی که با توجه به ضوابط پس از ثبت‌نام در مؤسسه آموزش عالی برای آنان معافیت تحصیلی صادر می‌گردد.

۵- مدرک نظام وظیفه عمومی جهت برادران و کپی آن

۶-حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارمندان دولت.

۷-فرم شماره ۱۳ جهت فارغ التحصیلان رتبه اول دوره کارشناسی

8-فرم مخصوص میانگین واحدهای گذرانده شده دانشجویان سال آخر دوره‌های کارشناسی متقاضی شرکت در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل) سال ۱۳۹۸ (مندرج در دفترچه ثبت‌نام کارشناسی ارشد ۹۸ استخراج از سایت سازمان سنجش آموزش کشور)

قابل توجه دانشجویان مشمول نظام وظیفه :

کلیه دانشجویان مشمول نظام وظیفه لازم است علاوه بر مدارک مربوط به ثبت‌نام که در بالا ذکر گردیده مدارک زیر جهت تشکیل پرونده نظام وظیفه تهیه و در روز ثبت نام حضوری به همراه داشته باشند.

      1- یک نسخه کپی کارت ملی

 2- یک نسخه کپی شناسنامه

               3- یک نسخه کپی آخرین مدرک تحصیلی

4- یک قطعه عکس رنگی زمینه سفید پرسنلی

 


نظر شما :