ثبت‌نام بیست و نهمین دوره آزمون المپیاد دانشجویی سال ۱۴۰۳

۱۲ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۳:۴۹ کد : ۵۸۱۶ اطلاعیه‌ها آموزشی

به اطلاع دانشجویان متقاضی ثبت‌نام در المپیاد دانشجویی می‌رساند، بیست و نهمین دوره آزمون المپیاد دانشجویی در سال 1403 مشابه با دوره‌های پیشین، در دو مرحله نیمه متمرکز (اول) و مرحله نهایی برگزار می‌گردد. حداکثر 5 دانشجو برای شرکت در مرحله نیمه‌متمرکز المپیاد در هر یک از دو رشته زراعت و اصلاح نباتات و یا رشته سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت معرفی خواهند شد. در صورت بیشتر بودن تعداد دانشجویان متقاضی برای شرکت در هر رشته از 5 نفر، انتخاب 5 دانشجو از بین دانشجویان ثبت‌نامی براساس معدل خواهد بود.

 مرحله نیمه‌متمرکز المپیاد دانشجویی در روز 31 فروردین ماه سال 1403 در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌گردد. رقابت در مرحله اول تنها بین دانشجویان دانشگاه‌های استان خوزستان است. از هر رشته براساس آزمون نیمه‌متمرکز 5 نفر جهت شرکت در مرحله نهایی، انتخاب خواهند شد. منتخبین در مرحله نیمه‌متمرکز در تابستان سال 1403 در مرحله نهایی (کشوری) با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

 نتیجه آزمون‌های مرحله نهایی المپیاد در اواسط شهریورماه از طریق وب سایت المپیاد دانشجویی کشور اعلام می‌شود. برگزیدگان مرحله نهایی می‌توانند بدون آزمون، متقاضی ورود به دانشگاه‌ها در مقطع کارشناسی ارشد باشند. جهت اطلاع از سایر تسهیلات در نظر گرفته شده برای این عزیزان، دانشجویان می‌توانند به سایت بنیاد ملی نخبگان (https://bmn.ir/) رجوع نمایند.

علاوه بر این، دانشگاه برای آن دسته از دانشجویانی که موفق به کسب رتبه برتر در مرحله نیمه‌متمرکز و مرحله نهایی می‌گردند، به صورت مجزا هدایایی به رسم یادبود در نظر خواهد گرفت.

برنامه زمانی و مواد امتحانی به تفکیک رشته‌ها در مرحله غیرمتمرکز به صورت زیر است:

سؤال‌های احتمالی خود در این خصوص را می‌توانید از طریق آدرس ایمیل farkhariedu@yahoo.com یا آدرس ایتا MFarkhari  و یا به صورت حضوری با مراجعه به دفتر دکتر محمد فرخاری  در محل دانشکده کشاورزی در میان بگذارید.


 

نظر شما :