دیدار آقای دکتر عباس عبدشاهی رئیس محترم دانشگاه با فرمانده محترم ناحیه امام حسن مجتبی (ع) شهرستان باوی

۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۷:۵۰ کد : ۲۶۵۷ اخبار دانشگاه
دیدار آقای دکتر عباس عبدشاهی رئیس محترم دانشگاه با فرمانده محترم ناحیه امام حسن مجتبی (ع) شهرستان باوی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، به مناسبت ولادت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار و همچنین اعیاد شعبانیه، آقای دکتر عباس عبدشاهی ریاست محترم دانشگاه با فرمانده محترم ناحیه امام حسن مجتبی (ع) دیدار کردند.

دکتر عبدشاهی در این دیدار، ضمن تبریک حلول ماه شعبان و اعیاد شعبانیه، روز پاسدار را به فرمانده محترم ناحیه و سایر پاسداران تبریک گفتند. ایشان در ادامه این دیدار از عملکرد دانشگاه در این مدت و همکاری با سایر ادارات شهرستان در کمک به اقشار بی بضاعت و همچنین تاًسیس صندوق خیریه برای دانشجویان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جهت محرومیت ­زدایی، گزارشی را ارائه کردند.

در ادامه این دیدار، فرمانده محترم ناحیه امام حسن مجتبی (ع) ضمن تشکر از تشریف فرمایی و خیرم مقدم به رئیس محترم دانشگاه و همراهان، نکاتی را در خصوص عملکرد سپاه در منطقه در مهار ویروس کرونا، ایجاد امنیت و همچنین درخواست تعامل بیشتر با دانشگاه در اجرای طرح­های شهرستان در زمینه ­های مختلف از جمله کشاورزی، حوزه صنایع غذایی و دامپروری، آفات و... بیان کردند. لازم به ذکر است در این دیدار معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی، مدیر حراست و فرمانده پایگاه بسیج کارکنان دانشگاه ریاست دانشگاه را همراهی نمودند.


نظر شما :