بازدید معاون پژوهشی و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از دانشگاه

۰۴ بهمن ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۵ کد : ۲۴۷۹ اخبار دانشگاه
بازدید معاون پژوهشی و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر غلامحسین رحیمی معاون محترم پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در روز پنج‌شنبه مورخ 2 بهمن ماه 1399 مهمان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان بود.

دکتر رحیمی در جریان این سفر یک روزه با همراهی دکتر عبدالساده نیسی مدیر کل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهش و فناوری وزارت عتف با بازدید از ساختمان آزمایشگاه مرکزی در جریان پیشرفت‌های دانشگاه و جزئیات اقدامات و برنامههای پژوهشی دانشگاه قرار گرفتند. در ادامه، نشست اعضای هیئت رئیسه و مدیران واحدهای پژوهشی و آموزشی در ساختمان ریاست دانشگاه برگزار گردید. در ابتدای این نشست، دکتر عبدشاهی ریاست دانشگاه به ارائه گزارشی در مورد سابقه دانشگاه و تمهیدات در نظر گرفته در سال‌های پیش رو جهت توسعه هر چه بیشتر دانشگاه پرداختند. در ادامه سرکار خانم دکتر زندی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، با ارائه گزارشی به بررسی روند رو به رشد انتشار مقالات علمی پژوهشی، اجرای طرح‌های کاربردی این دانشگاه با مراکز استانی و برگزاری همایش­های ملی و منطقه­ای در دانشگاه پرداخت.

در این نشست دکتر رحیمی در سخنان خود، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان را یکی از دانشگاه‌های با سابقه درخشان در بخش کشاورزی دانست و نسبت به پیشرفت و توسعه کانون‌های رشد دانشگاه، تقاضا محور شدن فعالیت­های پژوهشی و ارتباط صنعت با دانشگاه در سال­های پیش­رو ابراز امیدواری کرد. لازم به ذکر است که نشست شورای مدیریت آموزش عالی استان با حضور دکتر رحیمی روز جمعه سوم بهمن‌ ماه در سالن جلسات دانشگاه شهید چمران برگزار شد (https://b2n.ir/725524).


نظر شما :