تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان خوزستان در سال ۱۳۹۹

۱۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۲ کد : ۲۴۱۰ اخبار دانشگاه
تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان خوزستان در سال ۱۳۹۹

به گزارش روابط عمومی، آیین اختتامیه‌ی هفته‌ی پژوهش و فناوری سال ۱۳۹۹، در روز چهارشنبه ۱۰ دی ماه در سالن اجتماعات شهید مطهری دانشکده علوم دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار گردید. در این آیین، پژوهشگران و فناوران برگزیده‌ی دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، مراکز تحقیقاتی و دستگاه‌های اجرایی استان خوزستان، در محور کشاورزی و منابع طبیعی، فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی، علوم پزشکی، دانشجویان برگزیده‌ی استان در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد، فناوران برگزیده، معلمان و دانش‌آموزان پژوهشگر استان معرفی و تجلیل شدند.

این آیین با حضور دکتر پروانه ولوی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان، دکتر غلامحسین خواجه رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز، دکتر سواری مدیر مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خوزستان، روسای دانشگاه‌ها و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها همراه بود.

 در محور کشاورزی و منابع طبیعی از دکتر مسعود یزدان‌پناه از دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان و دکتر سید محمود کاشفی‌پور از دانشگاه شهید چمران اهواز به عنوان پژوهشگران و فناوران برتر استان در سال ۱۳۹۹ تجلیل شد.


نظر شما :