افتتاح ۴ طرح عمرانی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان با حضور دکتر شریعتی استاندار خوزستان

۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۲۱:۱۵ کد : ۲۱۰۸ اخبار دانشگاه
افتتاح ۴ طرح عمرانی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان با حضور دکتر شریعتی استاندار خوزستان

به گزارش روابط عمومی، ظهر امروز ۲۶ شهریور ۹۹، با حضور جناب آقای دکتر شریعتی استاندار محترم خوزستان، رئیس دانشگاه و معاونین و جمعی از کارکنان، ۴ طرح عمرانی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان افتتاح گردید. این طرح ها شامل استخر سرپوشیده شهید حاج قاسم سلیمانی، پایلوت شیر، سالن تن درستی دختران و موزه آموزشی پژوهشی بود.

استاندار خوزستان با اشاره به افتتاح چند پروژه رفاهی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان، گفت: خوزستان مهم‌ترین قطب کشاورزی کشور است و بیشترین تولید محصولات کشاورزی را دارد و فارغ التحصیلان این دانشگاه می‌توانند در جهت بهبود وضعیت کشاورزی استان نقش ایفا کنند.

غلامرضا شریعتی در حاشیه بهره برداری از چند پروژه رفاهی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان که امروز (۲۶ شهریور) انجام شد، اظهار کرد: امروز چندین پروژه در دانشگاه علوم کشاورزی خوزستان افتتاح شد؛ یک استخر سرپوشیده کاملا استاندارد از منابع داخلی و اعتبارات وزارت علوم ساخته شد. همچنین یک سالن بدنسازی ویژه خوابگاه دختران تکمیل شده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم کشاورزی خوزستان یکی از تخصصی‌ترین دانشگاه‌های کشور در حوزه کشاورزی است، افزود: امروز فاز اول موزه دانشگاه به بهره برداری رسید. همچنین پایلوت شیر و لبنیات که از سال‌های قبل بدون استفاده مانده بود، اکنون به بهره برداری رسیده و امکان آموزش دانشجویان به صورت عملی در دانشگاه فراهم شد.

استاندار خوزستان‌ ادامه داد: طی هشت سال گذشته اقدامات بسیار ارزشمندی در جهت بازسازی و نوسازی دانشگاه انجام شده است. دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان یکی از دانشگاه‌هایی است که در طول این هشت سال بیشترین استفاده را برده و خوابگاه‌ها و دانشکده‌های خود را نوسازی کرده است.

شریعتی با بیان اینکه امیدواریم شرایط لازم برای تربیت و آموزش دانشجو در کنار هم فراهم شود، تصریح کرد: خوزستان مهم‌ترین قطب کشاورزی کشور است و بیشترین تولید محصولات کشاورزی را دارد، فارغ التحصیلان این دانشگاه می‌توانند در جهت بهبود و بهتر شدن وضعیت کشاورزی استان نقش ایفا کنند.

وی در پایان گفت: مدیریت یکپارچه، انسجام، فعالیت مدیریت دانشگاه، جذب منابع مختلف از حوزه‌های ملی و استانی و مدیریت نظام‌مند هزینه‌ها، باعث افزایش بهره‌وری شده و باعث شده که دانشگاه علوم کشاورزی خوزستان از یک دانشگاه درجه دو استان به یک دانشگاه درجه یک تبدیل شود.


نظر شما :