بازدید رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم  از امکانات رفاهی دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان و حضور در جلسه هیأت رئیسه دانشگاه

۲۶ دی ۱۴۰۲ | ۰۹:۵۹ کد : ۵۶۸۸ اخبار دانشگاه
بازدید رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم  از امکانات رفاهی دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان و حضور در جلسه هیأت رئیسه دانشگاه

دکتر مسعود گنجی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به همراه دکتر امینی معاون اداری، مالی و منابع رفاه این صندوق روز چهارشنبه ۲۰ دی  ۱۴۰۲  از امکانات رفاهی و سراهای دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان بازدید نمودند.

 رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این بازدید ضمن بررسی  وضعیت کمی و کیفی امکانات رفاهی دانشجویی با دانشجویان ساکن سراها گفتگو نموده و  نظرات آنان را در این خصوص جویا شدند. 

 وی پس از بازدید میدانی در جلسه هیأت رئیسه‌ دانشگاه حضور یافتند. در این جلسه  رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با ابراز رضایت از وضعیت سراهای دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان بیان کردند: طبق بازدیدی که از سراها داشتیم، برای آن‌ها زحمات بسیار زیادی کشیده شده و از نظر کیفیت  هم باکیفیت‌ترین خوابگاه‌ها  در سطح کشور هستند و از این لحاظ نگرانی خاصی نداریم و دانشگاه مدیریت خوبی در این زمینه داشته است. 
 دکتر گنجی در ادامه با ابراز خوشحالی از اقدام دانشگاه در خصوص ایجاد خوابگاه متاهلین  در این دانشگاه  قوانین مرتبط با جوانی جمعیت در حوزه سراهای دانشحویی را تبیین نمودند. 
در  این جلسه دکتر فیاضی رئیس دانشگاه ضمن تشکر از اهتمام دکتر گنجی و صندوق رفاه به ارتقاء خدمات رفاهی دانشجویان، بیان داشتند که سلامت و رفاه دانشجویان و ارائه خدمات با کیفیت و نیز حرکت در راستای جوانی جمعیت از راهبردهای مهم مدیریت دانشگاه در حوزه  دانشجویی است و استمرار در این زمینه و رفع برخی نواقص موجود نیازمند همکاری صندوق رفاه دانشجویان است.
 در ادامه جلسه راه کارهای عملیاتی همکاری صندوق رفاه دانشجویان و دانشگاه مورد بحث قرار گرفت.


نظر شما :