بازدید علمی دانش‌آموزان از دانشگاه علوم کشاورزی ومنابع طبیعی خوزستان در قالب اردوی راهیان پیشرفت با تسهیل‌گری کانون دانشجویی سنابل جهاد

۱۲ دی ۱۴۰۲ | ۰۸:۳۱ کد : ۵۶۴۶ اخبار دانشگاه
بازدید علمی دانش‌آموزان از دانشگاه علوم کشاورزی ومنابع طبیعی خوزستان در قالب اردوی راهیان پیشرفت با تسهیل‌گری کانون دانشجویی سنابل جهاد

به گزارش روابط عمومی به نقل از معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی: در راستای مسئولیت اجتماعی در جهت امید آفرینی جوانان و نوجوانان و آشنایی هر چه بیشتر دانش‌آموزان با ظرفیت‌های علمی و پژوهشی دانشگاه، معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان با همکاری معاونت پژوهشی و فناوری، دانشکده علوم دامی و صنایع غذایی، گروه مهندسی طبیعت و با تسهیل‌گری کانون دانشجویی سنابل جهاد پذیرای بازدید علمی دانش‌آموزان هنرستان دخترانه ارشاد شهرستان شوش در قالب اردوی راهیان پیشرفت بود.
 این دانش‌آموزان پس از زیارت مزار شهدای گمنام و ادای احترام به مقام شامخ شهدا با حضور در کتابخانه مرکزی و مرکز اطلاع‌رسانی دانشگاه با تاریخچه کتابخانه و بخش‌های مختلف آن و شیوه مدیریت کتب و منابع علمی و اطلاعاتی آشنا شدند. سپس در سالن مطالعه کتابخانه و در فضایی صمیمانه نشستی علمی-فرهنگی و انگیزشی با حضور دکتر میترا چراغی در خصوص پیشرفت‌های علمی در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی و ظرفیت‌های دانشگاه در این خصوص برگزار شد. 
دکتر چراغی ضمن تبیین دستاوردهای علمی و ظرفیت‌های این دانشگاه و ترغیب دانش‌آموزان به تحقیق و تتبع علمی و مطالعه، نکاتی جهت برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری برای دستیابی به موفقیت درسی آنان مطرح کرد.
در ادامه دانش‌آموزان با راهنمایی استادان، کارشناسان و دانشجویان حوزه مربوطه از موزه جانورشناسی و ایستگاه تحقیقاتی آموزشی دانشگاه بازدید به عمل آوردند.

لازم به ذکر است حضور دانش‌آموزان پایه دوازدهم علوم تجربی دبیرستان دانشمند شوش به عنوان مهمان ویژه همایش ملی زراعت چوب به میزبانی این دانشگاه و بازدید از بخش‌های مختلف تحقیقاتی و آموزشی دانشگاه اولین اردوی راهیان پیشرفت دانش‌آموزی با تسهیل‌گری کانون دانشجویی سنابل جهاد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان بوده است.


نظر شما :